Geen geld. Hopelijk blijft het wel goed zitten, ik moet er niet aan denken dat ik m verlies…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
op de lange stukken / snelweg leg ik deze wel binnen, achter het hoedenplank raampje hoor. die GTi Turbo’s reageren heel apart bij inhalen, ik weet niet hoe dat komt maar je zit zomaar op best hoge snelheden, dat gaat helemaal vanzelf…. en dan wil ik dat schildje ook niet verliezen.
op meer lokale wegen met bijpassende snelheden zal ie wel blijven zitten.
het setje heeft 4 zuignapjes voor op de hoeken, en 1 extra voor in het midden, zodat ie niet tegen het plaatwerk kan klapperen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Vanochtend in alle vroegte heb ik 30 sets zuignappen gehaald. Vanvond zoeken Peter en ik een presentje uit voor Robert Opron, een heuse sigaar uit eigen doos… Wel een leuke.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
RensKorevaar schreef:Wel zorgen voor schone USB sticks, want ik wil geen enge infecties
Ik zal mijn stickje extra heet wassen!
Verder heb je aan mijn laptop ook niet veel, maar m’n fototoestel gaat natuurlijk wel mee!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
RensKorevaar schreef:Ik zet geen stap buiten de deur zonder mijn laptop
, dus die bied ik graag aan voor de file transfer. Wel zorgen voor schone USB sticks, want ik wil geen enge infecties
welke kaarten kan je inlezen ??
ook CF ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik neem ook m’n laptop mee.
Tjerk neemt een kaartlezer mee voor alle kaarttypen, ook CF.
Op mijn laptop draait Aperture dus ik kan RAW inlezen.

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
is het dan niet handig dat jouw laptop (van PE) wordt gebruikt als centrale opslag punt ??
jij zit geografisch dichter bij Cire en Tjeerd in de buurt !
en dat kan handiger zijn mbt verdere verwerken van de foto’s…... (achteraf 1 DVD met de hele mik aan foto’s van iedereen ??)
als Rens iedere keer langs moet zweven vanuit LU is dat ook zo wat…. die heeft al wat km achter de rug vanuit de voorbereiding op dit uitje.
cx25gtit2 schreef:op de lange stukken / snelweg leg ik deze wel binnen, achter het hoedenplank raampje hoor. die GTi Turbo’s reageren heel apart bij inhalen, ik weet niet hoe dat komt maar je zit zomaar op best hoge snelheden, dat gaat helemaal vanzelf….
en dan wil ik dat schildje ook niet verliezen.
op meer lokale wegen met bijpassende snelheden zal ie wel blijven zitten.het setje heeft 4 zuignapjes voor op de hoeken, en 1 extra voor in het midden, zodat ie niet tegen het plaatwerk kan klapperen.
Voor de presse heb ik een schild houder gemaakt van een stuk PIR plaat. Das dat dikke spul wat op een dak komt. Keurig de vorm van de bumper en het schild eruit gesneden en met dubbelzijdig tapijttape op de bumper gezet.
Het is getest met snelheden van royaaal boven de invorderinggrens en dat bleef prima zitten. Het is eenmalig ff rommel maar daarna heb je een houder die perfect werkt. Ik was even bang voor de lak op de bumper maar het kwam er zonder enig probleem vanaf.

Totaal aantal Berichten: 9362
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Nog 70 uur
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ons hart klopt al wat sneller !!
De route boeken zijn zojuist bij mij afgeleverd en zien er prachtig uit!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dan heb je deze sneller onder ogen dan wij !
ook goed om te horen dat deze op mooi op schema binnen zijn.
met dank aan Mark voor deze inzet !!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik had nog wat dingetjes aan mijn CX ,die zijn verholpen, Robin idem.
de CX van Yke bleek gelukkig schone benzine te hebben in de tank, nu nog de nieuwe pomp er op en hij is hopelijk ook klaar.
de CX van Rens en PE doen het gewoon, dus we zijn er klaar voor !
een kleine was beurt is nog te overwegen (SP ?? ), zodat we presentabel over de Champs een eerbetoon aan de CX kunnen betonen.
we zijn wel met oudere auto’s cq. klassiekers. als er wat is, wees voorzichtig, ga veilig van de weg af, en pas op voor het verkeer. mocht dit gebeuren, bel een van ons 4, dan weten we wie/hoe/waar/wat.
er is gelukkig veel kennis onder ons, indien er iets optreedt zullen we kijken of we elkaar weer op weg kunnen helpen. een beetje basis gereedschap, reserve BPD sensor en dat soort dingetjes kan nooit kwaad. maar geldig lidmaatschap van de ANWB is ook een overweging. we kunnen niet alles.
kijk bv nog even of de bandenspanning rondom (ook van de reserve band!!) in orde is.
succ6 met de laatste voorbereidingen !
Mike, hoe laat ga jij naar het zuiden zaterdag ?
Was er ergens een soort meeting point vanwaar we verder rijden naar het eerste officiele meeting point in Brussel?

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zie post 542.
dat is een suggestie/voorstel.
als je daarop tijd bent kan je daar nog even koffie pakken.
maar je kan overal een meeting point met mensen afspreken ! evt via de PB.