RDW is redelijk eenvoudig.
tenzij je grote/kleine constructive weizigingen doorvoerd.
wielophanging mag je weizigen, tenzij je de constructie van je tuut verbouwt cq verlast.
zolang je weinig of geen veranderingen doorvoert aan de basis constructie van de auto kan je redelijk veel verbouwen aan je auto, en is een bezoekje aan de RDW geen probleem.
sterker, uit ervaring, verbouwde auto werd tijdens verkeerscontrole aangehouden, in beslag genomen voor nadere controle.
1 week later bij eigenaar met excuus weer afgeleverd, wel moest hij zijn kenteken aan laten passen incluus de kosten daarvan.
greets van wupke:geen regelfreak maar wel gewassen door de wol.
Ik ben een fries, ik ben stronteigenwijs en je hebt me nog niet overtuigd.
Maar ik denk dat een herkeur bij de RDW niet veel problemen op gaat leveren , maar het moet wel even gebeuren.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik ben een fries, ik ben stronteigenwijs en je hebt me nog niet overtuigd.
Maar ik denk dat een herkeur bij de RDW niet veel problemen op gaat leveren , maar het moet wel even gebeuren.
wellus niettus is geen ding waar ik me voor laat vangen.
Wupke:die weet wat ie weet, en het meeste weet ie uit ervaring..
Dus om Welles Nietes spelletje niet te veel uit de hand te laten lopen mag deze van mij op slot.
Alhoewel ik er uiteinderlijk niet voor gekozen heb, blijf ik het wel een interressant onderwerp vinden.
Dus ik heb ook zeker wat aan deze draad gehad.
groetjes van Romke
op verzoek op slot
Mocht ie weer open moeten, ik heb de sleutel