Beste mensen ik wil zeker naar de meeting komen maar omwille van een (verassings familiefeest) kan ik niet blijven voor het eten.
Maar wil zowiezo zeker de rit en shoot en alle ds’jes zien.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
dan vertellen we t zelf wel als iemand intresse heeft:P voor de rest ziet het er super uit!!!!
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 7
- DS 3 1.6THP 156pk Sport Chic
Ben er ook weer bij,en ga voor optie 1
Hopelijk hebben we beter weer dan de vorige keer
@ scottie: heeft iedereen al betaald (die zich heeft opgegeven voor het eten natuurlijk ) of moeten we idd allemaal met een deel van het buffet naar huis???
Het worden steeds meer gevulde koeken , nu maar hopen dat iedereen echt komt en op lekker weer natuurlijk!
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Gaan we deze achtergrond gebruiken voor het uitreksel van onze DS3!
Zoniet,dan hoor ik wel wat het wel gaat worden,anders hier de Link van de afbeelding.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BSJGIQMB
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Ik vind de achtergrond wel mooi zo. Het DS3 logo van het andere voorbeeld er in verwerken word denk ik niet mooi.
Totaal aantal Berichten: 25
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Nitro+ schreef:Op aanraden van velen, heb ik alvast een nieuw topic aangemaakt. Hopelijk brengt dit inderdaad meerdere DS3-leden op de hoogte van het feit dat er een nieuwe meeting op de planning staat.
In het oude topic zijn al twee mogelijke dagen genoemd, te weten zaterdag 17 september of zaterdag 24 september, dus in dit topic zal de definitieve datum moeten worden vastgesteld. In het oude topic zijn we er echter nog niet uit gekomen op welke locatie(s) de meeting zal worden gehouden (ditmaal ook rekening houdend met Belgische deelnemers) én of het een korte bijeenkomst (±2 uur) moet worden of een actieve dag (bijvoorbeeld een mooie toertocht, inclusief fotolocatie, en afsluitend gezamenlijk eten), dus die discussies zullen hier nog verder moeten worden gevoerd.
Tussenstand per 05-09-2011, 22:31
Vermelde aantallen hebben betrekking op 24 september en zijn minimumaantallen!Aantal DS3’s aanwezig: 21 of 22
Aantal personen aanwezig: 34 of 36
_______________________________________________________________________________________Voorkeur activiteiten
Let op! Er moet eerst één optie worden gekozen uit de opties 1 t/m 3! Afhankelijk van ieders voorkeur, dient optie 4 er wel of niet bij te worden gekozen!Optie 1: Koffie/thee bij De Vresselse Hut (kopje koffie met gebak kost € 3,50)
Optie 2: Koffie/thee met aansluitend buffet (warm/koud buffet kost € 14,95 excl. consumpties)
Optie 3: Koffie/thee met aansluitend buffet én kegelen
Optie 4: Consumptiekosten op één rekening en deze vervolgens delen door het aantal personen
_______________________________________________________________________________________Deelnemende leden
- mads3 (2 personen) → Optie 2 + 4
- Scottie (2 personen) → Optie 2 + 4
- j-wvb → Optie 2 +4
- 56 ford →
- blue dolphin (2 personen en 2 DS3’s) → Optie 2 + 4
- victor1964 → Optie 2 + 4
- DS3 rouge sanguine (2 personen) →
- Ann (2 personen) → Optie 2 + 4
- Jeroen-DS3 (2 personen) →
- Nitro+ → Optie 2 + 4
- ellefaye (2 personen) → Optie 2 + 4
- ct → Optie 1
- kristof1106 (2 personen) → Optie 2
- ray78 (4 personen) → Optie 2
- MunDS3 In Black → Optie 2
- DS3-Black (2 personen) → Opties 2 + 4 (aanwezigheid nog niet zeker)
- NGE → Optie 2 + 4
- ds3haarlemnl →Optie 2+4
- ds3_4me (2 personen) → Optie 2 + 4
- DS3 John (4 personen en 2 DS3’s) → Optie 1
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
September 24 optie 2+4 maar eigenlijk maakt het me niets uit,ik pas me aan.
DS3haarlemnl
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
ds3haarlemnl schreef:Nitro+ schreef:Op aanraden van velen, heb ik alvast een nieuw topic aangemaakt. Hopelijk brengt dit inderdaad meerdere DS3-leden op de hoogte van het feit dat er een nieuwe meeting op de planning staat.
In het oude topic zijn al twee mogelijke dagen genoemd, te weten zaterdag 17 september of zaterdag 24 september, dus in dit topic zal de definitieve datum moeten worden vastgesteld. In het oude topic zijn we er echter nog niet uit gekomen op welke locatie(s) de meeting zal worden gehouden (ditmaal ook rekening houdend met Belgische deelnemers) én of het een korte bijeenkomst (±2 uur) moet worden of een actieve dag (bijvoorbeeld een mooie toertocht, inclusief fotolocatie, en afsluitend gezamenlijk eten), dus die discussies zullen hier nog verder moeten worden gevoerd.
Vermelde aantallen hebben betrekking op 24 september en zijn minimumaantallen!Aantal DS3’s aanwezig: 21 of 22
_______________________________________________________________________________________Voorkeur activiteiten
Let op! Er moet eerst één optie worden gekozen uit de opties 1 t/m 3! Afhankelijk van ieders voorkeur, dient optie 4 er wel of niet bij te worden gekozen!Optie 1: Koffie/thee bij De Vresselse Hut (kopje koffie met gebak kost € 3,50)
Optie 2: Koffie/thee met aansluitend buffet (warm/koud buffet kost € 14,95 excl. consumpties)
Optie 4: Consumptiekosten op één rekening en deze vervolgens delen door het aantal personen
_______________________________________________________________________________________Deelnemende leden
- j-wvb → Optie 2 +4
- 56 ford →
- Nitro+ → Optie 2 + 4
- ct → Optie 1
- kristof1106 (2 personen) → Optie 2
- NGE → Optie 2 + 4
- ds3haarlemnl(1 persoon) →Optie 2+4
ds3haarlemnl schreef:ds3haarlemnl schreef:Nitro+ schreef:Op aanraden van velen, heb ik alvast een nieuw topic aangemaakt. Hopelijk brengt dit inderdaad meerdere DS3-leden op de hoogte van het feit dat er een nieuwe meeting op de planning staat.
- j-wvb → Optie 2 +4
- 56 ford →
- Nitro+ → Optie 2 + 4
- ct → Optie 1
- kristof1106 (2 personen) → Optie 1
- NGE → Optie 2 + 4
- ds3haarlemnl(1 persoon) →Optie 2+4
Ann schreef:@ scottie: heeft iedereen al betaald (die zich heeft opgegeven voor het eten natuurlijk ) of moeten we idd allemaal met een deel van het buffet naar huis???
Het worden steeds meer gevulde koeken , nu maar hopen dat iedereen echt komt en op lekker weer natuurlijk!
De koeken worden door de dealer verzorgd.
Scheelt je zo’n 50 stuks, hopelijk.
Kwa betalen zitten we op iets meer dan 50%. Dus voorlopig neem ik nog een kratje mee voor overtollig eten
Als ik het goed begrepen heb zou Citroen NL ook iets in petto hebben.
Dealer uiteraard ook. :0
Iemand nog wensen?
(ik heb gevraagd of er een vrijwillige monteur met een Lexia aan de slag wou gaan… staat nog open)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Mijn betaling is al ontvangen dus zet mij maar op definitief. Of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren.
De koeken worden door de dealer verzorgd.
Scheelt je zo’n 50 stuks, hopelijk.
Kwa betalen zitten we op iets meer dan 50%. Dus voorlopig neem ik nog een kratje mee voor overtollig eten
@scottie: dat scheelt zeker, maar ik had het niet erg gevonden hoor
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
@ Scottie: ik heb betaald. Ik kom met twee personen (ipv 1)
gr.nicole
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Voor wat betreft de 24e ben ik makkelijk,ik pas me aan!
Wellicht had het “beter” geweest om een meeting te organiseren in de vorm van:
een ieder die mee wil doen met zijn/haar DS3 meld zich op een centraal te bepalen punt in het land,(parkeerplaats of restaurant) waar voldoende ruimte is,aldaar aangekomen (12.00?) kan men de ervaringen uitwisselen en genieten van elkaars voertuig.
Als iedereen is uitgesproken/gekeken kan er een rit gemaakt worden en onderweg ergens de lunch gebruiken (+/- 14.00)
Als er na de lunch nog behoefte bestaat kan diegene die wil nog ff blijven hangen en wie er vandoor wil gaan kan gaan.
Allemaal minder omslachtig en nog te organiseren ook.
Ik had begrpen dat zich zo’n 20 tot 25 DSen zich melden,nou dat moet te doen zijn.
Dus niets reserveren bij een restaurant want met een man/vrouw of dertig moet je bij bv. bij een Van der Valk zo binnen
kunnen lopen.
Ik denk maar even hard op