Zoektocht naar xsara 2.0hdi
edwin006
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 10 september 2011 11:51 AM

Beste Liefhebbers,

Mijn liefde voor Frankrijk breidt zich uit naar haar auto’s, de Citroen, daarom is mijn zoektocht naar een leuke xsara 2.0 hdi is gestart en meld ik me op dit Forum!

Ik heb op dit forum niet een soort “checklist” kunnen vinden om bij de aankoop te gebruiken. Is er een lijstje met specifieke aandachtspunten voor de Xsara? Of zijn er andere tips? Bepaalde jaargangen die minder zijn of?? Alle handige info is welkom.

Ook wanneer iemand een leuke te koop weet:

Graag een leuke coupé of Berline. Diesel en liefst 2.0.
Ik wil het liefst één die aantoonbaar goed onderhoud heeft gehad en zonder “werk”. Aangezien ik helaas alles moet laten doen…
Daarbij een niet al te hoge km-stand, max 200.000 km.
En een werkend airco’tje zou leuk zijn!

Budget afhankelijk van staat van onderhoud, ongeveer 3000 euro,

Overigens kwam ik al een leuke tegen op marktplaats(http://link.marktplaats.nl/479631273), het enige waar ik bij die op dit moment twijfels over heb is de trekhaak. Deze is regelmatig gebruikt voor een karretje met een er op motor, is dit een aandachtspunt of kunnen motor en bak dit prima handelen!

Ben benieuwd wat er op het pad komt en kijk uit naar de reacties!

Vrolijke groet,
Edwin

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 september 2011 12:56 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum!

Tja als een auto een trekhaak heeft betekend het natuurlijk niet dat die veel gebruikt is Wink
Ik heb ook een trekhaak, maar ik gebruik hem bijna nooit, maar ik wil hem ook niet missen.

Ik zou gewoon even gaan kijken, de auto ziet er netjes uit Smile

Profiel  

Gepost: 10 september 2011 03:02 PM
  [ # 2 ]

Een 2.0 liter Hdi heeft echt geen moeite met zo’n klein karretje hoor, mijn Berlingo heeft jarenlang vouwwagens en groter rondgesleept en had op 235000 km nog niet eens sleet op de originele koppeling.

Profiel  

edwin006
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 10 september 2011 08:18 PM
  [ # 3 ]

Steuntje in de rug voor deze mooie auto.Bedankt!
ik ga komende dinsdag kijken.

zijn er nog specifieke issues waar ik op moet letten?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook