@ Martijn: heb jij WiFi in de auto of zo, hoe krijg je die foto’s nou weer zo snel geüpload?
Het was een leuke meeting, dezelfde ambiance als vroeger in Seclin. Veel bekenden en minder bekenden (van andere (Franse) fora ) tegengekomen. Altijd leuk om de digitale vrienden eens analoog te ontmoeten.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
thomasc3vtr schreef:graddus schreef:Hij is mooi Martijn…
Is dat de jouwe?
Anders heb ik wel ergens foto’s van op Wervik denk ik.
Ah ja
Totaal aantal Berichten: 664
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
graddus schreef:thomasc3vtr schreef:graddus schreef:Hij is mooi Martijn…
Is dat de jouwe?
Anders heb ik wel ergens foto’s van op Wervik denk ik.Ah ja
Ah dan heb ik jou toch gezien. Wist niet dat jij dat was, ik heb je zelfs zien toekomen en heb eventjes achter je gereden op de autosnelweg op de terugweg. (maar dit was effe oftopic)
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.
Totaal aantal Berichten: 664
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Hier is het grootste deel van mijn foto’s, maar er is nog een deel tekort dat ik niet meer kon uploaden omdat ik over mijn limit zit. Ik zal nog een deel slechte foto’s proberen te wissen en een paar andere goede uploaden een van de volgende dagen: http://www.flickr.com/photos/67437530@N02/6140766231/in/photostream
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.