Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
De Doodle poll is aangepast en toont nu alleen het i.s.m. de clubs gekozen weekend. Je kunt daarin dus “ja” of “misschien” kiezen. Te zijner tijd komt er wel een mooi Lijstje om persoonlijke gegevens en keuzes uit meerdere opties te noteren, maar nu zou dat nog erg voorbarig zijn. Een ding staat vast: toen Eric “Tinfoil” en ik de verkenningstocht gereden hebben, hebben we ons prima vermaakt!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
hey!
is inderdaad een prachtige streek, ben daar nu al bijna 9 jaar geleden eens geweest in Sankt Vith en Vianden (citrosfeer clubweekend) en is de moeite! ‘s avonds zelfs wat top gear testjes gedaan tussen een GTi automaat en een 22 TRS die ook heel scherp stond, tot het allemaal toch een beetje begon te stinken naar remblokken, olie en rubber, hehe.
Enig minpunt voor mij is dat het weer zo’n end rijden is (dikke 3 uur)
Ik zie het nog wel in het voorjaar, alleszins veel succes ermee!

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Is een snoek ook welkom? Anders ben ik weer op zoek naar een plaatsje in een CX (is mij zéér goed bevallen afgelopen weekeinde)!
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
voor alsnog zeggen we geen “nee”, maar het karakter van een CX-rit moet wel behouden blijven;
en enkele andere auto is welkom, zolang het maar een klassieke Citroën is.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Zonder snoek geen CX….toch?
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Vanuit een snoek kan je ook prima CX-en fotograferen…
Ha, leuk om te zien dat dit draadje na de Champs Elysees weer zo opleeft. Hoe staat het met de planning?
jaco schreef:Hoe staat het met de planning?
zie het doodle lijstje ...
O, die is ge-updatet, dat had ik blijkbaar gemist.
Of ik mee ga, hangt er alleen nog vanaf of ik de koppeling voor die tijd heb vervangen en dat hangt weer af van mijn inkomsten de komende maanden…

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Mits er geen hele gekke dingen gebeuren, ben ik van de partij!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ik heb de smaak te pakken gekregen Dikke kans dat ik mee doe!
Wordt er gereden met een globale route en Tomtom bestemming? Is me goed bevallen in Parijs en de Val d’Oise!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Het idee was een beetje anders. Rond Parijs gingen we van de ene bezienswaardigheid naar de andere. Bij dit weekend staat het rijden zelf een beetje meer op de voorgrond. De mooiste weggetjes van de streek vind je alleen als je de routebeschrijving volgt. Wie liever de TomTom volgt, mag dat natuurlijk toch doen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja dat klopt Rens, heb al wat prachtige rally’s daar verreden maar dan moet je dus echt met zijn tweetjes zijn. No problem!
Ach wat! Ik doe gewoon zeker mee! Doodlelijstje ingevuld!
Mooi!