Ik plan binnenkort de aankoop van een nieuwe citroen. Mijn huidge C5 die 10 jaar geworden is en ruim 275,000 km heeft mag op rust. Ik ben héél tevreden over de C5 trouwens, nooit echte problemen gekend, hoewel dit model de Phase I gekend was voor veel elektronica problemen.
Nu overweeg ik dus de C8 en lees op verschillende fora dat er tamelijk wat problemen zijn geweest, vooral met de eerste uitvoeringen, ik vraag me nu af of deze problemen van de baan zijn, vooral op motorvlak.
Maar ook de de C4 Grand picasso weet me te verleiden, hoewel die een stuk compacter is.
Hebben jullie meer raad of tips in mijn beslissingen ?
Welkom!
kimba schreef:hoewel dit model de Phase I gekend was voor veel elektronica problemen.
Dit is natuurlijk onzin, maar dat is je vergeven. Ik zie alleen vaak de melding “brandstof bijvullen”
Zo is me verteld door 2 garagehouders toch. En die melding brandstof bijvullen die krijg ik steeds rond de 900 km
Sja, die storing is bekend. Kwestie van goed oplossen.
Ik heb je quote even gewist. Dit is op het laatste bericht niet toegestaan
Maar hiermee wordt ik niet wijzer, vandaag de dealer al gehoord, levertermijn voor een c-crosser, gelijk welke versie, is momenteel minimaal 6 maand