Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Hallo,de bekende blauwe module van de XM die de werkt als dimmer/tijdschakelaar ook bruikbaar cq.uitwisselbaar in de Xantia zodat de binnenverlichting na +/- 15 min autom.uit geschakeld word om de accu te sparen bij werkzaamheden aan de auto?
Vraagje 2: de hals van de ruitensproeiertank is stuk,is deze te lijmen of beter andere(sloop) erin?
Bedankt bij voorbaat.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Gaat over een type-2 Xantia neem ik aan?
Als het goed is gaat de binnenverlichting vanzelf uit na een tijdje, word aangestuurd door de BSI.
Om problemen met de BSI te voorkomen, zou ik er niet aan rommelen.
De hals is een los stuk, kost volgens mij niet zo heel veel bij de dealer.
Vervangen kan wel even wat pielen zijn, maar het is niet moeilijk.
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Dank je. Inderdaad is het de “type 2 “Xantia. Ok,heb het (nog) niet in de gaten gehad dat de binnenverlichting ook na een tijdje uitging?De oudere type’s hebben dat niet.
Naar de hals ga ik info vragen bij de dealer,ik meende dat deze gebroken is en wanneer deze overvol dreigt te raken, loopt hij nu niet over maar lekt dan bij de breuk,net op de rand van het spatboard.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Zo’n hals is van plastic geribbelde buis/slang; ze scheuren vaak in de plooien. Ik heb bij mijn Xantia voor dit werkje de modderkuip uit het spatbord gehaald en rechter koplamp & knipperlicht verwijderd, dan is het allemaal net zo’n beetje te bereiken.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!