hallo ik heb een xantia ,waar de koel fans het niet van doen,als ik de relais in druk achter de bumper doen ze het wel
ps het is een 16i 8v met airco uit 97
oke, maar als ik de steker van een van de voelers er af trek ,en de auto op contact heb staan gaat er wel een fan lopen
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Bedoel je het relais in de ronde uitsparing? De bedrading daarvan zou ik even nalopen.
Welkom op het forum
SVP je vragen over dit probleem, in dit topic houden, het andere topic heb ik gewist.
okee sorrij; heb een kastje bij de linker koplamp gevonden met weerstandjes erin ,open gemaakt en dat zag er niet goed uit. waar kan ik zo,n kastje vinden ,en kan het daar aan liggen?
gr meinie
het lijkt wel dat daar sluiting in is geweest, ziet er erg bruin uit van binnen,
en als ik de bruine stekker er af trek gaat er een fan lopen ,stekker er op gebeurt er niks ook niet alsde motor warm loopt temperatuur opnemer al vervangen zonder resultaat
het is een bitron ppe-gf10
nr 9622150680
cctc/6bvm2
alle sloperijen afgeweest maar niks
bitron module vervangen, en een draadbreuk gevonden,als ik nu de bruine stekker er afhaal gaan wel beide fans draaien eerst langzaam dan snel ook als ik de airco aandoe , (daarvoor in beide gevallen maar een fan)maar de fans willen nog steeds niet aanslaan als de temp 100graden is
wie kan me helpen ik weet het niet meer :
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Hoe is het met de bekabeling van je temperatuurgever?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
heb ik nog niet door gemeten maar ziet er goed uit,en als ik de bruine stekker er nu uit trek gaan beide fans wel lopen ,
snap er nu niks meer van,
gr meinie
of ik moet de airco laten lopen dan doen de fans het wel, zou deze temp opnemer ook defect zijn kan dat??
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Dat zou natuurlijk kunnen. Als je een nagelnieuwe hebt geplaatst zou het wel vreemd zijn, maar onmogelijk is ‘t niet. Weet iemand meetgegevens voor zo’n temperatuurgever?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
daar zou ik ook wel wat aan hebben