3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

kijken of de uv lamp echt werkt en zoekend naar werkplaatshandboek
jantje-b
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

- Berlingo 1900 D
- CX 2.5 GTI
Gepost: 13 september 2011 12:43 AM
  [ # 31 ]

Hallo

vandaag even kort bezig geweest met de cx namelijk even alle vloeistoffen gecontroleerd en wat extra lhm in de auto gelegd voor het geval dat.

De komende dagen mag hij zich gaan bewijzen want we gaan er mee naar zwolle leeuwarderden dronten leeuwarden dronten leeuwarden nijeveen en als de tijd het toelaat barneveld.

Ook zoek ik nog steeds de plek van de lekkages tips zijn welkom. En verder heb ik nog even gekeken en de koplampen die ik bedoel zijn die van bijvoorbeeld alan505 pesoonlijk vind ik het wel wat hebben.

Nu de auto weer rijdbaar is en klaar op een boel dingen na dan Razz zat ik eens rond tebellen in nutteloze lestijd en kwam ik terecht bij v tuning. Deze mensen hadden al eerder cxen voorzien van een zo genaamde piggy back systeem eigelijk een powerbox maar volgens die man was wat hun hadden anders en nu was ik benieuwd zijn er makelijkere en vooral goedkopere manieren om hem wat te kietelen. Dit heeft geen haast ofzo en zal ook niet in de nabije toekomst gebeuren, maar kwam zo even bij mij op en nee ik ga eerst nog geen cx turbo kopen want als ik het goed heb hebben die geen automaat

groet en weltruste,

Jan

Mooie maar gecompliceerde auto’s

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 17 september 2011 09:43 PM
  [ # 32 ]
jantje-b schreef:

Wel ben ik op zoek naar Amerikaanse koplampen dit lijkt me wel een leuke aanpassing voor de auto.

Groet Jan

Hier zijn ze dan op Marktplaats,

Morettes

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 17 september 2011 11:22 PM
  [ # 33 ]

deze specifieke zijn voor de serie 1, en dan zelfs nog de vroege met onder-aansluiting, kijk maar eens goed op die foto’s.
dat middelste ophangpunt zit onderaan. past dus niet op een serie 2. los van het feit of je deze vroege versie vindt staan. maar dat is dan weer persoonlijk.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

jantje-b
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

- Berlingo 1900 D
- CX 2.5 GTI
Gepost: 03 oktober 2011 12:00 PM
  [ # 34 ]

Weer een aantal weken verder,

Na een paar weken heerlijk te hebben gezweefd door het hele land en zelfs de tijd kunnen vinden om bij het cx magazijn op de koffie te kunnen is het weer tijd voor een post.
Nu zijn er weer twee dingen die op het To Do lijstje zijn gekomen, namelijk lhm lek opsporen( ik vermoed bij de pomp maar kan de tekening hiervan nog niet vinden) en verhelpen en ook de bumpers fatsoeneren/overspuiten.

Misschien wordt het dan toch een nieuwe achterbumper, dit om me een boel werk te besparen en dat de zij kapjes dan ook weer in lijn zitten met de rest van de auto. Ik zal vandaag of morgen hier wel wat foto’s van posten.

En nu bedenk ik mij dat de handrem ook nog op het lijstje staat. Ik heb dit eens bekeken en ik denk dat ik de mening ga delen dat dit rot werk is, dus als iemand tips en tricks heeft zijn deze zeer welkom.

Alvast bedankt voor alle reacties.

Mooie maar gecompliceerde auto’s

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook