Sinds vorige week zaterdag in het bezit van een Xsasra Picasso uit 2001. [zie voorstel topic]
Vandaag wilde ik naar het werk, wilde de auto niet starten! ANWB is zeker 2½u bezig geweest met onderzoeken. Zelfs collega laten komen met nieuwe bougies & bobine blok a €180,- Dat bleek niet de oplossing, bougies zouden binnenkort wel een keer vervangen moeten worden. Hij denkt dat het iets is met de brandstoftoevoer… Met veel moeite & veel rook uit de uitlaat kreeg hij de auto aan de praat. Hopelijk kom ik zonder pech bij de garage, Den Haag - Nieuw-Vennep…
Zal jullie op hoogte houden!
Dat is rot om te lezen zeg. Ik hoop voor je dat zoiets als de BDPsensor stuk is.
Het heeft hard geregend, het kan ook nog dat er wegens lekkage water bij de BSI is gekomen.
We wachten in spanning af.
Nu de auto nog gestart krijgen om er mee naar de garage te kunnen… :-s Mij is het nog niet gelukt!
Hopelijk heeft mijn vader meer geluk!
Nikx geen probleem met de brandstoftoevoer! Garage aan de telefoon, u heeft verkeerde benzine getankt! Ik weet zeker dat ik Euro95 getankt heb, staat ook op de bon! Benzinepomp maar gebeld! Wat blijkt de leverancier van de benzinepomp heeft een voutje gemaakt & dus Euro95 & Diesel verwisseld! Er zat dus gewoon volle tank diesel in de auto… Ik kan een schade formulier bij de benzinepomp halen!
De auto staat klaar ik kan hem op gaan halen!
[Kan iemand topic titel aanpassen?]
Tigger schreef:een voutje gemaakt
Ja precies.
Topictitel kun je zelf aanpassen door je eerste bericht te wijzigen.
Pfff… Een hele uitdaging om via me mobiel te posten…
René schreef:Tigger schreef:een voutje gemaakt
Ja precies.
Topictitel kun je zelf aanpassen door je eerste bericht te wijzigen.
Thnx! Gelukt! Te gehaast met posten!
Ben benieuwd hoeveel auto’s daar getankt hebben!
En hoelang het geduurd voor de fout ontdekt is!