Ik heb ook louter positieve ervaringen met Hegru. Ik rij ervoor van Nijmegen naar Veldhoven.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Zo daar was ik weer!
Eerste indruk na het ophalen: hij rijdt weer bijna beter dan toen ik m 2 jaar geleden kocht… Voorkant staat weer een stuk hoger, de achterkant geeft geen grote <kloink> meer als ie inzakt, en het mankement met die linkerashoes, daar merkte ik eerder natuurlijk ook al weinig van.
Samenvattend, meer dan tevreden over de Hegru!! Ik zag dat er ook werd gevraagd om foto’s :photo van m’n auto na het ongeluk, die zal ik eens gaan maken en tzt posten.
had gisteren ook nog prima ervaring, bij hegru
de klacht was last van zwaar sturen; is zo goed als weg door volle(re) ruilbollen, veert veel soepeler (vooral demping) en stuurt beter (vraag me niet hoe dat kan). in ieder geval minder zwaar.
mij is duidelijk dat ze niet gaan voor maximale verkoopcijfers bij hegru maar voor basic oplossingen. en dat schept vertrouwen
ik voel me wel bevoorrecht, wonend in eindhoven.
hadden jullie ook al genoemd dat je savonds doordeweeks de auto voor 8u kunt brengen en savonds tot laat ophalen?
dat noem ik nou nog eens praktisch!!
en dan heb ik nog niet eens aandelen bij die toko
I take my keys, forget the rest,
cruisin’ headed nowhere in ‘my good old bx’
en het mankement met die linkerashoes,
haha, dat had ik ook, die was dichtgelijmd. gaat met de apk vast ook vervangen worden…
en misschien geeft de bx wel de indruk hoger op zn poten te staan, omdattie beter terug omhoog komt???
I take my keys, forget the rest,
cruisin’ headed nowhere in ‘my good old bx’