2 van de 2
 < Vorige 1 2

Trillend stuur.
Grijzemuis
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 542

Gepost: 13 augustus 2011 12:22 PM
  [ # 16 ]

Ik zie in dat onderwerp op problemcar dat de monteur bij elke wijziging die hij doet zeg “nu is het probleem nagenoeg weg”.
Kan me voorstellen. De auto doet het bij mij ook de ene keer wel en de andere keer niet. Als ik dus aan het sleutelen zou gaan en ik ga proefrijden zou ik het niet meer kunnen merken en dus denken dat hetgeen ik gedaan heb, heeft geholpen.
Maar dat is dan niet zo want de volgende rit zit het er weer. Daar liep die monteur ook tegenaan en ging alweer aan de slag. En zegt weer “dit hielp”.
Enzovoorts enzovoorts.

Dus het zou kunnen dat het helpt maar de monteur in dat stuk blijft steeds maar zeggen “het helpt” en daana weer “dit hielp” en ” dat hielp” betekend dus dat zijn voorgaande reparaties waarvan hij beweerde dat ze hielpen gewoon niks geholpen hebben.

En wat was nu de werkelijke oplossing.. Zeg dit stuk tekst van problemcar eens tegen een garage en je bent 700 euro lichter.

"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003

Profiel  

uly
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 13 augustus 2011 06:23 PM
  [ # 17 ]
Grijzemuis schreef:

Ik zie in dat onderwerp op problemcar dat de monteur bij elke wijziging die hij doet zeg “nu is het probleem nagenoeg weg”.
Kan me voorstellen. De auto doet het bij mij ook de ene keer wel en de andere keer niet. Als ik dus aan het sleutelen zou gaan en ik ga proefrijden zou ik het niet meer kunnen merken en dus denken dat hetgeen ik gedaan heb, heeft geholpen.
Maar dat is dan niet zo want de volgende rit zit het er weer. Daar liep die monteur ook tegenaan en ging alweer aan de slag. En zegt weer “dit hielp”.
Enzovoorts enzovoorts.

Dus het zou kunnen dat het helpt maar de monteur in dat stuk blijft steeds maar zeggen “het helpt” en daana weer “dit hielp” en ” dat hielp” betekend dus dat zijn voorgaande reparaties waarvan hij beweerde dat ze hielpen gewoon niks geholpen hebben.

En wat was nu de werkelijke oplossing.. Zeg dit stuk tekst van problemcar eens tegen een garage en je bent 700 euro lichter.

Ik blijf het zeggen,het zou niet mogen!! Maar met het vervangen an de banden is het probleem gedeeltelijk opgelost. De michlelins waren nog lang niet versleten,ik heb er iemand anders plezier kunnen meedoen.
gr

Profiel  

VolvoFox
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 23 september 2011 03:32 PM
  [ # 18 ]

Ik heb er de laatste 60k km last mee, na 90k km geen probleem. Er is van alles geprobeerd: balanceren, finishbalanceren, banden wisselen, banden vervangen, 4 nieuwe velgen, fuseekogel, aandrijfassen vervangen etc. En dan lijkt het weg en nu is het er weer, en heftig ook. De garage ben ik niet meer welkom, ondertussen heb ik een andere auto besteld en de laatste 2 maanden rij ik dan maar trillend uit. Ik heb geen zin meer om er energie in te steken.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook