hallo allemaal, Ik heb ben nu bezig om een zx avantage om te bouwen naar een volcane ( uiterlijk ), voor dat ik er zelf achter ga komen kan ik het net zo makkelijk even vragen,
De aansluiting voor mistlampen is dat plug of play of moet dan ook echt heel de kabelboom veranderd worden?, alle orginele kabels voor mistlampen heb ik gewoon,
Dan normaal gezien heeft de avantage geen achterdeur speakers maar zit hier wel al de stekker voor achter het paneel? of moet ik dan nieuwe draden gaan trekken. Bij de volcane zit hier gewoon de standaard kabelboom al naartoe?
IK wacht af en anders kom ik er zelf wel achter tijden het strippen van de avantage
leuk project,
voor je mistlampen te laten branden op de orginele manier dan heb je wel wat kennis nodig om de draadboom over te zetten.
makkelijker is om er gewoon een losse schakelaar te plaatsen die via je stadslicht geschakeld word.
Speakers in je achterdeur moet je gewoon ff kijken achter de kappen (als die er zitten) en anders ff je bekleding loshalen en kijken of er een stekker zit.
suc6
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
dubbele post hihi
u bedoelt met het overzetten van kabelboom alleen de kabels die lopen naar de mistlampen? Ik heb opzich behoorlijk wat kennis van het stroom schema en dergelijke, Heb btw ook de haynes manual met het gehele stroomschema. Maar het gehele kabelboom hoeft toch niet verwisseld te worden he neem ik aan>?
voor de achterspeakers ga ik wel kijken wat ik achter het deurpaneel kan vinden
bij orgineel uitgevoerde mistlampen zit de bedrading in de gehele kabelboom verweven.
Ik heb ooit ook eens een setje ingebouwd en heb de bedrading er zelf ingemaakt sheelde heel veel mooite en de werking was hetzelfde.
okee als het makkelijker kan maar wel goed werkend vind ik het ook prima, ik houd er zelf niet zo van als het op zo’n beun manier gedaan wordt maar daar kom ik dan wel uit:)
aslvast bedankt, ik laat nog wel is wat horen met de vooruit gang