Onderweg tijdens de toertocht
Het waren slechts enkele foto’s, gemaakt tijdens een (naar onze mening) zeer geslaagde dag, met
- Een leuk presentje van B&B voor de komende tijd bruikbaar….
- En van Citroen NL ook een leuk aandenken…..
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
hier nog een mooi filmpje van alle 3’tjes http://www.youtube.com/watch?v=IP8loQgItkQ
Inderdaad een mooi filmpje.
Jammergenoeg waren er een aantal DSjes die niet graag op de foto wilden.
Denk dat de fotograaf heeft moeten zweten om scherp te stellen op die scheurneuzen :0
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Was inderdaad een hele leuke middag, we hebben erg genoten.
Foto’s die ik gemaakt heb zal ik nog plaatsen.
Respect voor het uitzetten van de route erg mooi!!!
volgende keer zijn we er weer bij
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Allemaal bedankt voor de gezellige middag, is zeker voor herhaling vatbaar.
Scottie Mooie en leuke route heb je uitgestippeld(top)alles goed geregeld.
En het mooie weer werkte deze keer ook zeker mee.
Tot de volgende DS3 Meeting.
Groetjes Anneke & Mathieu
hier een paar foto`s Filmpje volgt
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Leuke foto’s!
Zo te zien een geslaagde dag geweest. Ik redde het niet om in de buurt te komen, maar ik heb de DS3 toch nog niet. Had wel graag alle kleuren in werkelijk willen zien.
Ongetwijfeld zal de DS3 dag herhaald worden.
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Er ontbraken 3 (auto) kleuren:
- Bleu Boticelli
- Rouge Aden
- Gris Manitoba
(En de DS3 racing in zwart/oranje)
Verder had niemand Fuchsia op/aan de auto zitten
De aanwezige kleuren waren in diverse combinaties te bezichtigen, slechts enkele leken wel heel veel op elkaar
Daar zijn ze dan: De foto’s
Wil je het origineel hebben?
Mail dan even naar auke@athaan.nl met welke foto(s) je wilt hebben.
De naam van de foto staat er onder! (Op de grotere foto)
Hier kun je ze vinden:
http://www.athaan.nl/album2/index.html
Nog een tip voor de enkeling die niet meegegeten heeft.
Kijk naar de laatste foto’s. Dan weet ik zeker dat je spijt hebt van je beslissing…. Grijns!
Groeten
Auke
DS3 E-Hdi Hickory
Was aanwezig bij de DS3 meeting op zaterdag 24 sept
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Iedereen weer bedankt voor een zeer gezellige dag, gelukkig hadden we ook erg mooi weer in tegenstelling tot de eerste bijeenkomst. Ik ben benieuwd of de meting op de nurburgring volgend jaar gaat plaatsvinden. zal dan ook proberen erbij te zijn. Als er weer een in Nl komt zal ik zeker van de partij zijn.
groeten victor
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Allemaal hele mooie foto’s van een hele gezellige dag!
Ik zal jullie mijn foto’s besparen, aangezien ze met een crappy HTC zijn gemaakt…
Het was zeker een geslaagde dag met mooi weer en lekker eten en natuuijk leuke ds3 tjes in vele kleuren.
Hoi allen!
We vonden het een leuke dag en goed georganiseerd door Scottie! Het was zeker een hele leuke route! Onze foto’s voegen niet veel meer toe, dus die laat ik maar achterwege…
Tot in het voorjaar???
En j-wvb: nog een bekeuring gehad?? Je reed zo hard van ons weg
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Artikeltje op de voorpagina van het forum
Na een verregende eerste DS3-meeting op zaterdag 18 juni dit jaar was het afgelopen zaterdag tijd voor een tweede DS3-meeting, georganiseerd door een aantal leden van het Citroën Forum. Het weer zat deze keer mee, een prachtige dag voor de kleurrijke schare DS3’s van de deelnemers.
Aan het begin van de middag verzamelden een dertigtal DS3’s zich bij Citroëndealer B&B in het Brabantse Sint Oedenrode. Het enthousiasme straalt van de deelnemers af, iedereen praat met elkaar en is geïnteresseed in elkaars auto. Desgevraagd is dat ook de meest gehoorde reactie: de DS3 maakt mensen enthousiast en vormt daarmee een bindende factor. Wat oudere mensen praten met jongere mensen. Van leasedieseltje tot Racing, audio- en optische tuning, alles is aanwezig.
Na twee uurtjes bekijken en bespreken van elkaars auto is het tijd om een stukje te gaan rijden naar de Vresselse Hut nabij Nijnsel, een tocht van ongeveer een uur over een afstand van vijftig kilometer. Vanuit Sint Oedenrode langs Boskant naar Best, en via Son en Breugel door Gerwen naar Mariahout, om van daaruit bij de Vresselse Hut uit te komen. Van daaruit vertrokken de eerste deelnemers alweer huiswaarts, maar het grootste deel van de mensen bleef om nog wat te eten en drinken.
De meeting is voor een deel georganiseerd door forumlid Scottie, die destijds zelf bij - toen nog - Citroëndealer Van Boxmeer heeft gewerkt. Het kostte hem niet veel moeite B&B over te halen, ze stonden er zelf ook zeer positief tegenover. De locatie werd beschikaar gesteld, inclusief eten en drinken en een aardigheidje voor alle deelnemers. Scottie heeft ook de rit uitgestippeld en het voorstel gedaan om bij de Vresselse hut nog wat te eten en drinken, maar wil niet alle credits op zich nemen. Het enthousiasme van alle deelnemers, zowel gedurende de dag zelf als in de aanloop er naartoe kwam toch echt van de mensen zelf.
2d
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Klinkt en oogt wederom als een uitermate geslaagd evenement. Hulde aan deelnemers en zeker aan de organisatie!
De grote foto’s kun je hier vandaan halen!
https://www.sugarsync.com/share/fki6s4nj63hxy
Groeten
Auke
DS3 E-Hdi Hickory
Was aanwezig bij de DS3 meeting op zaterdag 24 sept