Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
d_special schreef:Kornstra schreef:GSA voor weinig: http://link.marktplaats.nl/472600416
1100 cc vermeld de advertentie…,moet dat geen 1300 cc zijn?
Nee hoor een 1130cc. Trouwens wie maakt me los?
Ik vindt het zonde om naar de sloop te brengen, heb al veel vragen VIA de mail beantwoord maar weinig serieuze kijkers. Hij is echt wel het opknappen waard , subframes prima, front prima , deuren hard, alleen de kriksteun achter zijn slecht. Motortje loopt goed, gering ook prima. Zo nu weer genoeg reclame:)
Ben er helemaal verliefd op (heb er dan vroeger ook een gehad).
Veel laswerk?
de kriksteunen achter en dat is het wel.Voor een ervaren lasser niet echt veel werk.
id19b 1970, gris d’anjou,zwart dak met schuifdak Coenen, aftermarket airco ( project console gevraagd!, zwart sky int.
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Ik vindt het best leuk zo´n GSA,heb er jaren geleden diverse gehad,een club,X1 en een break.
Op dit moment ben ik nog met een BX bezig en daarbij heb ik ook nog een Visa die wat aandacht vraagt…..,alles op z´n tijd,nog even geen GSA dus.
Hoop wel dat de auto naar een liefhebber gaat en niet iemand die ´m `lekker goedkoop belastingvrij`,binnen de kortste keren afrijd.
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
@Maus: Ik zou vandaag even kijken bij die groene break in Bears maar die blijkt al verkocht te zijn. Iemand uit het zuiden des lands, toevallig die vriend van je uit Limburg waar je het eerder over had?
De verkoper heeft de advertentie op MP actief gelaten omdat hij die gaat hergebruiken voor een bruine sedan die deze week te koop komt.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Hoi!
Jammer dat ie weg is, en hij is niet naar die vriend van me
Heb je toevallig die bruine gezien?
Hoe was het ook al weer ??? bieden vanaf 7000 euro…......???
http://link.marktplaats.nl/464847073
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Kornstra schreef:
Ik vindt het zonde om naar de sloop te brengen, heb al veel vragen VIA de mail beantwoord maar weinig serieuze kijkers. Hij is echt wel het opknappen waard , subframes prima, front prima , deuren hard, alleen de kriksteun achter zijn slecht. Motortje loopt goed, gering ook prima. Zo nu weer genoeg reclame:)
Mooie wagen zeg, zal haar dolgraag op gaan knappen en als 1e auto rijden maar momenteel moet ik eerst een startkapitaaltje gaan opbouwen ivm onderdelen, mocht het me op wonderlijke wijze lukken genoeg bij mekaar te krijgen voordat deze weg is zou ik nog wel eens serieuse intresse kunnen hebben.
suc6 met de verkoop!
sleurhut
Stuurbekrachtiging?
http://link.marktplaats.nl/485622000
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Bekrachtiging is nooit geleverd voor zover ik weet. En ‘t Lijkt me stug dat iemand bij deze auto de moeite heeft genomen om zelf een systeem te ontwerpen en te bouwen.
Deze GSA lijkt heel erg op eentje die al twee keer eerder op MP stond bij particulieren uit het zuiden des lands. Als ‘t dezelfde wagen betreft dan heeft ie wellicht nog steeds last van een lawaaiïg druklager. Dat staat er nu niet meer bij, dus misschien is dat intussen gerepareerd. Deze adverteerder heeft in elk geval de moeite genomen om de auto even te poetsen voor de foto’s. En dan ziet ‘t er helemaal niet verkeerd uit.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
sleurhut schreef:Kornstra schreef:
Ik vindt het zonde om naar de sloop te brengen, heb al veel vragen VIA de mail beantwoord maar weinig serieuze kijkers. Hij is echt wel het opknappen waard , subframes prima, front prima , deuren hard, alleen de kriksteun achter zijn slecht. Motortje loopt goed, gering ook prima. Zo nu weer genoeg reclame:)Mooie wagen zeg, zal haar dolgraag op gaan knappen en als 1e auto rijden maar momenteel moet ik eerst een startkapitaaltje gaan opbouwen ivm onderdelen, mocht het me op wonderlijke wijze lukken genoeg bij mekaar te krijgen voordat deze weg is zou ik nog wel eens serieuse intresse kunnen hebben.
suc6 met de verkoop!
sleurhut
Grappig deze quote…..,ik heb dit namelijk nooit geschreven,heb niet eens een GSA…
Met z’n vieren in je Eendje.
Ze is/was te koop.
29000km ! cmatic 1979
vraagprijs € 5000,00
CT ok 03/2011
gezien alhier http://www.citromuseum.com
En dan dus fysiek aldaar. Zag er hard en strak uit, lak ietwat verkleurd, maar marginaal. De bekleding zoals te verwachten van mr Henry, in goede staat.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Kornstra schreef:sleurhut schreef:Kornstra schreef:
Ik vindt het zonde om naar de sloop te brengen, heb al veel vragen VIA de mail beantwoord maar weinig serieuze kijkers. Hij is echt wel het opknappen waard , subframes prima, front prima , deuren hard, alleen de kriksteun achter zijn slecht. Motortje loopt goed, gering ook prima. Zo nu weer genoeg reclame:)Mooie wagen zeg, zal haar dolgraag op gaan knappen en als 1e auto rijden maar momenteel moet ik eerst een startkapitaaltje gaan opbouwen ivm onderdelen, mocht het me op wonderlijke wijze lukken genoeg bij mekaar te krijgen voordat deze weg is zou ik nog wel eens serieuse intresse kunnen hebben.
suc6 met de verkoop!
sleurhut
Grappig deze quote…..,ik heb dit namelijk nooit geschreven,heb niet eens een GSA…
ooh sorry zie het nu pas, vreemd…
Maus schreef:Stuurbekrachtiging?
http://link.marktplaats.nl/485622000
Wat een leuke GSA! En één van de allerlaatste uit 1985.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Kent iemand dit? Nog nooit gezien op een GS/A: http://link.marktplaats.nl/486542563
Vraag me af of het wel voor de GS is.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Er rijdt minimaal één witte GS rond in Nederland met zo’n onderbumper, dus het lijkt me zeker origineel.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX