Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi werk
Stuurt die beter nu?
Volgens mijn oom stuurt de auto nu lichter.
Terwijl ik dit typ, schiet het me binnen dat ik de kruiskoppeling van het stuur vergeten ben te smeren
Binnenkort maar even doen op de brug bij een beunclup.
Ik ben op zoek naar een CD-Wisselaar, volgens mij moet het een originele zijn, welke ingeleerd moet worden met de Lexia? De Xsara is voorzien van een originele radio (met stuurbediening), de radio heeft geen eigen display, het display van de boordcomputer word hiervoor gebruikt.
Iemand enig idee welke ik precies moet hebben, of andere nuttige info, ik heb zelf geen verstand van wisselaars.
Totaal aantal Berichten: 7777
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
De cd-wisselaar-uitgang van de radio moet inderdaad met de lexia geactiveerd worden. De wisselaar die je nodig hebt is van Clarion en op ebay te vinden aan de hand van peugeot partnummer PU-2145A.
Heb er zelf ook eentje maar weet nog niet zeker of ik er van af wil
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als je er van af wil, dan heb ik zeker wel interesse.
Het alternatief is dat mijn oom de radio vervangt door een Sony radio (USB + MP3), welke hij heeft liggen, maar dat zou zonde, de originele met stuurbediening staat juist zo mooi.
Zou de cdc605 van Clarion ook passen en werken?
Ik zie een advertentie op marktplaats waarbij staat dat deze origineel in Peugeots zijn geleverd.
Totaal aantal Berichten: 7777
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ziet er niet echt hetzelfde uit, voor zover dat iets wil zeggen..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ok, word dus uitkijken naar een PU-2145A unit.