Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Luxemburg ligt voor de meeste forummers niet direct naast de deur, maar misschien ben je zaterdag 1 oktober wel onderweg naar een vakantie-adres in Frankrijk of juist weer onderweg terug naar huis. De André Citroën Club Lëtzebuerg viert die dag zijn 20e verjaardag. De grootste Citroën-garage van Luxemburg, Etoile Garage, maakt dan haar toonzaal vrij om auto’s van clubleden te exposeren. Buiten staan diverse oude Citroëns klaar voor een testrit met chauffeur.
Zaterdag 1 oktober 10h-17h, Etoile Garage, 4 rue Robert Stümper, L-2557 Luxembourg
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2400 Super
Toen Citroëns nog echte Citroëns waren:
Vier generaties:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
In een showroom komt je kenteken echt tot zijn recht!
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mooie plaatjes!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Hé zie ik daar ook achterwielaandrijvers? De laatste echte Citroëns!
Patrick
- CX 2400 Super
DriverD schreef:Mooie plaatjes!
Ook bij dit evenement was een professionele fotograaf en die heeft mooiere foto’s gemaakt dan ik met mijn GSM: http://news.rtl.lu/fotogalerien/renescho/8925/overview/