nieuwe “shell”
citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 212

- C5 break exclusive
Gepost: 25 september 2011 10:03 PM

heb zojuist deze besteld om dat de oude dichtbij versleten is:http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390276508017&ssPageName=STRK:MESELX:IT
Misschien hebben meer mensen er iets aan.

mia macchina è presto per rubare

Profiel  

Bossinkje
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Gepost: 25 september 2011 10:07 PM
  [ # 1 ]

Hoe doe je dat met de betaling? Pond - euro ? Verder een goede tip, die van de C4 begint ook al te slijten…

Op de afbeelding staat trouwens een sleutel met een knop voor de verlichting. De sleutel van een C6 heeft toch een knop om de achterklep te openen? Of is dat alleen voor de luxere versies? Maakt natuurlijk niet uit welke afbeelding er op de knop staat, maar vroeg het me toch af.

Citroën Xantia 1.8 16v

EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S

Profiel  

citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank

- C5 break exclusive
Gepost: 25 september 2011 10:27 PM
  [ # 2 ]

op mijn versleten klapsleutel staat een verlichtingspictogrammetje maar deze aanbieder heeft ze ook met een klep dan heet het boot icon of zo.
Ik heb nadat ik me had aangemeld bij paypal daar als gast met een credit card betaald. Is geen probleem. En eerlijk gezegd moet Mastercard het maar uitzoeken hoe ze het doen met pond of euro, ik zie het wel.
Fijn dat je er iets aan hebt dat was de bedoeling van de post. Het is een lege huls waar je je oude cb inzet.
De engelse ebay site heeft veel (on)zinnige dingen voor C6. Meer dan de duitse ebay.
Volgens mij heeft geen enkele c6 een knop om de achterklep te openen. De nieuwe c5 break exclusive wel heb ik gehoord. Dan kijk je ‘s ochtends naar buiten en zie je dat de hele nacht je achterklep heeft open gestaan…. 
W.

Profiel  

Bossinkje
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Gepost: 25 september 2011 10:53 PM
  [ # 3 ]

Maar je hebt gewoon in euro’s overgemaakt, wat omgerekend 12,99 pond is?

Citroën Xantia 1.8 16v

EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S

Profiel  

citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank

- C5 break exclusive
Gepost: 26 september 2011 03:50 AM
  [ # 4 ]

Nee heb 15.06 pond betaald. Dat wordt als 17 of 18 euro afgeschreven. (verzendkosten komen erbij)

Profiel  

bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 01 oktober 2011 11:13 PM
  [ # 5 ]
citrohanxm schreef:

op mijn versleten klapsleutel staat een verlichtingspictogrammetje maar deze aanbieder heeft ze ook met een klep dan heet het boot icon of zo.
Ik heb nadat ik me had aangemeld bij paypal daar als gast met een credit card betaald. Is geen probleem. En eerlijk gezegd moet Mastercard het maar uitzoeken hoe ze het doen met pond of euro, ik zie het wel.
Fijn dat je er iets aan hebt dat was de bedoeling van de post. Het is een lege huls waar je je oude cb inzet.
De engelse ebay site heeft veel (on)zinnige dingen voor C6. Meer dan de duitse ebay.
Volgens mij heeft geen enkele c6 een knop om de achterklep te openen. De nieuwe c5 break exclusive wel heb ik gehoord. Dan kijk je ‘s ochtends naar buiten en zie je dat de hele nacht je achterklep heeft open gestaan…. 
W.

klopt niet na 2 min sluit de klep van de c5 break vanzelf…. spuitig dat e c6 dat niet heeft…

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  

citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank

- C5 break exclusive
Gepost: 01 oktober 2011 11:59 PM
  [ # 6 ]

Nou dat is goed werk van de ontwerp afdeling chapeau! Dat wist ik niet het was ook maar een grap:
hoorde van een student dat zijn vader een C5 III break exclusive had die geregeld met de klep open stond vanwege achteloos op de RC drukken.

Ja wat betreft die klep van de c6: helaas bestaat er geen C6 break.

(Helaas: als je kijkt hoeveel modellen Audi en Mercedes kunnen uitbrengen en verkopen - b.v. nieuwe a6 break - door m.i. hoofdzakelijk de naam en faam die ze hebben dan is dat dus niet terecht. Ik bedoel, als ik uit de losse pols schat dat deze merken drie keer zoveel modellen hebben in het A en B segment kun je niet tegelijkertijd zeggen dat deze merken drie keer beter zijn dan een c5 of c6. The winner takes it all, maar graag had ik een c6 break gezien).

W.

Profiel  

bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 06 oktober 2011 10:10 AM
  [ # 7 ]

ik heb juist dezelfde sleutel besteld, maar de verkoper zei dat er 2 modellen met de lamp in het midden zijn klopt dit?

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  

citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank

- C5 break exclusive
Gepost: 06 oktober 2011 11:53 AM
  [ # 8 ]

Ja, neem aan dat je een mailtje van topfobs gekregen hebt?
Hij vroeg mij in ieder geval of ik een zender heb waarbij de batterijcel op de printplaat (CB-circuit board) bevestigd is of dat deze los van de printplaat in de afstandsbediening zit. Ik heb de ab opgemaakt van mijn C6, => batterij op de printplaat. Heb ik hem geschreven.
Hij vroeg ook of de klapsleutel een groef over de lengte had en dat is bij mijn lignange niet zo.

Eergisteren pakketje gekregen en printplaat en klapsleutel overgezet. Alles werkt prima en ziet er weer als nieuw uit. Dacht even om het oude sleutelgedeelte en de nieuwe toetsen te combineren, maar dat werkt niet. De oude sleutel is van Delphi de nieuwe kees (case) is chinees. Merkte wel dat je de sleutelbaard een beetje moet invetten om hem diep genoeg in de nieuwe behuizing moet drukken. En dat er geen klein schroefje als borg is gebruikt maar een spietje.

“regards”
Winus

Profiel  

Menno
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1800

- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Gepost: 06 oktober 2011 12:09 PM
  [ # 9 ]

Vanwaar al dit moeilijke gedoe ?
Bij de dealer is een originele behuizing 25 euro en een compleet nieuwe sleutel 45 euro ....
Geen chinese namaak troep ...

Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

Profiel  

citrohanxm
> 200 berichten
RankRankRank

- C5 break exclusive
Gepost: 06 oktober 2011 08:18 PM
  [ # 10 ]

Dat wist ik niet, maar dan nog zou ik mijn dealer niet hebben lastig gevallen:

Chinese namaak troep daar kan ik maar gedeeltelijk in mee gaan. Citroen laat zijn Metropolis niet voor niets in china ontwerpen en maken.
Case doet niet onder voor origineel. Is goedkoper, hoef er geen meter voor te rijden, geen wachttijd en risico van verkeerde levering.

Delphi is of was overigens een US Ford onderneming als ik me niet vergis.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook