Totaal aantal Berichten: 117
- Xsara break ligne prestige
Hallo allemaal,
Een deze dagen ga ik een trekhaak achter mijn Xsara plaatsen. Ben alleen op zoek naar een handleiding of schemaatje van de bedrading/stekkerdoos en waar ik de draden op aan moet sluiten. Kan iemand me aan deze helpen?
Citroen C4
03-TN-GB
Er zijn bedradingssets te koop voor de Xsara: de stekkers van de achterlichten losklikken, setje erop en aansluiten op de doos van de trekhaak. Bidden dat het werkt: ik heb de boel er weer tussen uit gehaald en op de “ouderwetse"manier met een testlampje en veel gesoldeer werkend gekregen, de complete set gaf ook complete verwarring!
als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Kan je hiermee uit de voeten?Keuze uit de “oude” 7 polige aansluiting of de “nieuwe” 13 polige aansluiting.Succes.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Ik heb dat een paar jaar gelden gedaan met een standaarddraadset die bij de trekhaak geleverd werd. Het was voor een 7-polige stekker. Vanaf de stekker bij de trekhaak door de bodem naar binnenhalen (moest eerst wel een gat boren) kabels naar links en rechts leggen. Achterlichten aan de binnenkant loshalen. Stekkers loshalen. Draad met trekhaakstekker op het achterlicht klikken en oude stekker daar weer in stoppen. Eitje.
Succes,
Marcel
Totaal aantal Berichten: 117
- Xsara break ligne prestige
Dank je voor jullie info en de zeer duidelijke afbeeldingen! Hier kan ik zeker wat mee. Ga morgen een trekhaak halen (gekocht op de sloop in Alteveer voor 50 euries). Alleen moet ik hem ff demonteren ter plekke daar. Komt helemaal goed!
Hou jullie op de hoogte, nogmaals bedankt!
Citroen C4
03-TN-GB
WD40 meenemen!
Bouten en moeren zitten vaak erg vast.