2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Weinig GS/GSA’s.
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 13 oktober 2003 03:28 PM
  [ # 16 ]

Die GS die in mijn woonplaats staat (waar ik een poosje geleden melding van maakte, niet die GS achter die link) heeft een fikse deuk in z’n portier rechtsachter Crying or Very sad Het is gelukkig een ‘mooie’ deuk (geen verf er af en waarschijnlijk goed terug te duwen), maar de sierstrip die er op hoort is er nu wel af.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Jf
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 594
Geregistreerd: 10-06-2004

- Evasion 2.0i
Gepost: 30 november 2004 10:40 PM
  [ # 17 ]

verdwijnen

tja…

De GSA uit 1980 van mijn vader (na zijn begrafenis) is het vorige jaar naar de sloop gebracht omdat niemand hem wilde kopen…. was in een goede staat, achteraf gezien zonde… maartja op dat moment..

ik heb me een ons geadverteerd…. niemand belde…

zonde…

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 06 januari 2005 01:31 PM
  [ # 18 ]

Uit Frankrijk geïmporteerd in 2003 en zelf eind 2004 aangeschaft: een 1979 GS Club Break

Dus wees voorzichtig in en om Den Haag!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 06 januari 2005 02:48 PM
  [ # 19 ]

Zoooo, da’s een mooie! Is de lak ook origineel of is-ie opnieuw gespoten?
(Ik kreeg ooit, lang geleden eens een GS Spécial in die kleur mee van de garage, omdat mijn 1 jaar jonge Visa daar noodgedwongen moest logeren wegens kapotte koppakking. De deuren van die GS waren ongeveer 10 cm korter geworden door de roest Shocked )

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 06 januari 2005 03:45 PM
  [ # 20 ]

Bij deze zul je geen roest vinden Wink
De auto is volgens mij en anderen opnieuw gespoten!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 06 januari 2005 03:48 PM
  [ # 21 ]
Revi schreef:

Bij deze zul je geen roest vinden Wink

Houen zo!

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 07 januari 2005 01:22 PM
  [ # 22 ]
Bassman schreef:

Houen zo!

Jazeker, ik laat hem veilig onderhouden door CitroTon!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 18 januari 2005 11:15 PM
  [ # 23 ]

Den Haag—> Arnhem voor onderhoud?
Grappig, ik doe juist Venlo—> Delft (Van Bemmelen) voor mijn GSA.

CitroTon heb ik eigenlijk geen ervaring mee, en wat de boer niet kent Wink  Bij Bemmel tot nu toe altijd goed kunnen kiezen tussen nieuw/gebruikt e.d.

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  
 
Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253
Geregistreerd: 18-05-2011

Gepost: 09 oktober 2011 10:24 PM
  [ # 24 ]

Het is eigenlijk grappig dat topics van 6 jaar geleden nog zo up to date zijn. Nu heb ik er nooit zo veel opgelet maar ik heb pas 1x sinds dat ik mijn GS heb er een zien rijden. Komt er uberhaupt weleens iemand een GS/A tegen uit het niets? Dus zonder meeting?
De prijzen gaan volgens mij nu wel weer omhoog van de auto`s.. Wel grappig dat ik vaker op dit forum tegen kom dat mensen hun auto voor een habbekrats te koop hebben gezet en dat er niemand voor komt en dat hij dan naar de sloop gaan en dat het eigenlijk om te janken is. Hopelijk houden liefhebbers de te koop gedeeltes beter in de gaten nu.

Apart vind ik eigenlijk dat sommige topics ineens doodvallen voor 6 jaar terwijl je net in het topic zit..

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 10 oktober 2011 03:00 AM
  [ # 25 ]

GS/A’s spotten in het wild is in Leeuwarden en omgeving in elk geval een uiterst zeldzaam gebeuren. Hooguit twee per jaar ofzo.
Ook bij meetings zie je nog maar zelden meer dan twee tegelijk. En dat terwijl het in mijn opinie een van de mooiste en beste auto-ontwerpen van de afgelopen 40 jaar is… salut

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 10 oktober 2011 07:40 AM
  [ # 26 ]

Ook bij meetings zie je nog maar zelden meer dan twee tegelijk.

Jeetje, wat een armzalig gedoe bij de GS-vereniging dan….

Jeroen


PS

Afgelopen vrijdag reed een rode GSA van Vries tot aan Peize achter me aan. Kenteken begon met LK-??-??

Profiel  
 
Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 06-07-2005

Gepost: 10 oktober 2011 11:43 AM
  [ # 27 ]

Zo somber is het nou ook weer niet hoor! Op meetings van de GS-vereniging is een opkomst van enkele tientallen auto’s heel normaal.

Wat Leeuwarden betreft: Vanaf mijn werkplek hier in Leeuwarden kijk ik uit op het parkeerterrein. Daar staat dagelijks een mooie GSA van een collega in mijn blikveld (en die van mij staat er binnenkort ook weer regelmatig). Verder kom ik de drie GSA’s van Midfriesland zélf regelmatig tegen en dan weet ik er hier in elk geval nog drie rijdende in en rond de stad.

Maar in z’n algemeenheid wordt het wel minder, dat klopt. Maar ja, hoeveel tijdgenoten zie je nog? Renault 12, 6 of 14? Peugeot 304 of 104, Talbot Horizon? Die zie ik écht nooit meer. Allemaal verdwenen in de hoogovens.

Dan ‘doet’ de GS het eigenlijk zo slecht nog niet.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 10 oktober 2011 06:25 PM
  [ # 28 ]
Midfriesland schreef:

Ook bij meetings zie je nog maar zelden meer dan twee tegelijk.

Hoe kom je aan die wijsheid??

Meetings zijn inderdaad nooit erg druk bezocht maar 2 auto’s huh nono

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10301
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 10 oktober 2011 07:13 PM
  [ # 29 ]

Dat noemen we een hyperbool.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253
Geregistreerd: 18-05-2011

Gepost: 10 oktober 2011 07:53 PM
  [ # 30 ]

“De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen.
Het heeft eeuwen geduurd.
De regen viel bij bakken.
Ik ben in een seconde terug.
Ik kijk mijn ogen uit.
Een zee van tranen.
Zo snel als de bliksem.
Ik heb het al tienduizend keer gezegd.
Ik verga van de honger.
Hij barst van het lachen.
Ik heb een eeuw staan wachten.
Ik heb me dood gelachen.
Het is ten strengste verboden op de stoel van de suppoost te gaan zitten.
Hij heeft zich een ongeluk gehaast.
Worden hyperbolen te veel gebruikt, dan kan het gevolg zijn dat men niet meer serieus wordt genomen. Soms kan dat worden opgelost met het woord ‘letterlijk’. Indien iemand werkelijk een ongeluk kreeg doordat hij te hard reed, kan men zeggen “Hij heeft zich letterlijk een ongeluk gehaast.” Bron: Wikipedia.

Wordt er dit jaar nog een GS meeting georganiseerd?

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook