Hoi Citroën leden
Ik ben mijn sleutel kwijt van mijn Berlingo uit 1999.
Ik kan nog gewoon rijden en starten met mn reserversleutel
Ik heb een nieuwe sleutel laten maken bij Carlock systems
Deze heb ik reeds ontvangen alleen kan ik er niet mee starten, ze zeggen dat deze bij de dealer nog ingelezen moet worden.
kan ik dat zelf, moet ik ervoor naar de dealer? Mijn reservesleutel is wel goed kan ik van sleutel naar sleutel in laten lezen? Ik heb geen pasje met code meer van de sleutel helaas.
Wie heeft goede raad?
groetjes
paul
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
De dealer zal inderdaad de code van de sleutel moeten inlezen. Is de code niet opgeschreven in het onderhoudsboekje? Dat wil men ook nog weleens doen. Als de code er niet meer is dan weet ik niet wat de gang van zeken is. Neem anders eens contact op met de dealer.
Succes.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Net gebeld met dealer
Inlezen kan ook zonder code hebben ze kenteken nodig dan vragen ze het op
Inlezen is echt zo gebeurd alleen vragen ze er dan 25 euries voor tezamen met de sleutel is dat toch weer 60 euro, duur sleutelje, Oh jah ik moet wel alle sleutels meenemen omdat er eennieuwe bijkomt en dan komt er eennieuwe code ofzo dus moeten ze alle gereset worden ofzo?
we gaan het zien
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Klopt dat het inlezen geld kost, is in NL ook zo. Ze kunnen de sleutel dus van een nieuwe code voorzien, dat is wel prettig natuurlijk. Ik heb zelf een keer meegemaakt dat de resrevesleutel nog geen nieuwe code had. Het enige voordeel dat je darvan had was dat ik voor het eerst een nieuw lampje op het dashboard zag opgloeien: een sleutel…. Starten ho maar. Werkt dus best goed die startonderbreking.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ja ik heb voor t eerst dat sleutellampje op dashboard ook gezien en starten homaar, das wel een prettig gevoel.
bkort maar een afspraakje maken, want we zijn er achter gekomen waar mn reservesleutel lag, ergen in de tuin dus haha.