boordcomputer start pas na 10 minuten op
RS
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27

Gepost: 17 september 2011 12:49 PM

De BC van mijn C4 Picasso 2007 excl. start sinds kort ‘s morgens pas na een minuut of 10 op (na diverse malen handmatig resetten). Gelukkig nog net binnen garantietijd. Software update heeft niet geholpen. Ik had dit item ook al in C4 forum gezet, maar helaas nog geen reacties. Hopelijk hier wel, want natuurlijk hebben diverse andere modellen ook een BC. Als je dit probleem herkent: graag reactie met mogelijke oplossing, waarvoor bij voorbaat dank.

Even wennen na 20 jaar Alfa rijden…

Profiel  

michel64
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 10 oktober 2011 11:10 PM
  [ # 1 ]

hoi

ik heb een soort gelijk probleem, alleen is dit na 2 minuten opgelost. hierbij gaat mijn airco altijd de eerste 2 minuten behoorlijk koelen. na 2 minuten zet hij hem weer om in verwarmen. soms erg lastig waardoor als je de airco uit zet een behoorlijke aanslag (condens) op je ruiten kunt krijgen. zie ook mijn filpje op ... http://www.youtube.com/watch?v=DW0GEZjULVQ waar je de aanslag kunt zien.

wat wel vreemd is, dit gebeurt als de auto ongeveer 4 uur heeft stil gestaan. dus een uurtje geleden nog gereden, dan werkt de climat control normaal.

hoor graag of dit een soort gelijk probleem is.
trouwens, de dealer had van mijn probleem nog nooit gehoord. ondertussen is de auto zelfs bij de importeur geweest. en je raad het al. valt niet onder de garantie…

Profiel  

RS
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27

Gepost: 12 oktober 2011 01:14 PM
  [ # 2 ]

Hoi Michel,

Nee, dit lijkt niet op mijn probleem. Bij mij bleek de bc niet goed met de radio te communiceren; beide zijn nu vervangen, omdat het nog binnen garantie viel.

Even wennen na 20 jaar Alfa rijden…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook