Totaal aantal Berichten: 48
- Saxo 1.4i 538 sport
Ok bedankt ja heb 3deurs dus 10cm nodig.
Die boschmann had ik ook al naar gekeken inderdaad, en dan neem ik een pioneer achter als boschmanns hol klinken.
De boschmann r-2530 is 25 euro bij pimtensen denk dat ik hem dan daar bestel, de pioneer ts-g1011i 18 euro bij pixmania, en de kenwood autoradio zou ik dan bij wehkamp kennen bestellen.
Alles bij elkaar dus ruim 100 euro valt reuze mee qua prijs..
Ik draai zelf altijd cd’s want dat onthoud de radio, usb moet je in het frontje houden maar ik haal het frontje er altijd af, namelijk ik livesets van 30 tot 90 minuten luister is dat nogal irritant haha, en zonder ipod, usb aansluiting etc. betaal je al 30/40 euro minder zie ik, volgens mij zijn ze zowat hetzelfde..
Zit alleen nog te twijfelen of ik het allemaal zelf ga inbouwen, bij een hifi zaak gaat het veel kosten maar weet niet zeker of ik het allemaal wel goed ken doen, ben aardig technisch maar qua dingen met bekabeling/elektra ben ik nogal een kluns haha.
En een versterker heb je die alleen nodig met subwoofer of ook met deze 4 speakers?
inbouwen van speakers is makkelijk normaal liggen de draden al klaar. Je moet rekenen als je alles netjes wil installeren op een 2 tal uurtjes.
Denk ook aan de transportkosten bij online aankopen ...
versterker is enkel nodig voor een subwoofer.