3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Weinig GS/GSA’s.
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 10 oktober 2011 08:33 PM
  [ # 31 ]
Mario TT schreef:

Wordt er dit jaar nog een GS meeting georganiseerd?

Nee, helaas niet meer, buiten een magazijn opening in november.

Volgend jaar staan er wel weer leuke dingen op de agenda.

Wat de opkomst betrefd van de meetings van de GS verreniging, vergeet niet dat de verreging niet groot is
met zo’n 160 leden en dat een groot deel van die leden een auto hebben die een restauratie nodig heeft.
En het feit dat iedereen het enorm druk heeft met van alles en nog wat.

Profiel  

Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2777

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 10 oktober 2011 10:26 PM
  [ # 32 ]

Grappig hoe mijn opmerking een eigen leven is gaan leiden. Het wikipedia-orakel wordt er zelfs al bij geroepen! tongue rolleye Natúúrlijk komen er meer dan twee GS/A’s op een meeting van de GS/A vereniging. Bij de nieuwjaarsmeeting waren er drie, de Draak meegerekend. Maar goed, daar had ik ‘t dus niet over. Op algemene oldtimermeetings zie je ze écht niet veel.

En de vereniging mag wat mij betreft ook wel vaker een meeting organiseren. Dat kan ook een eenvoudige samenkomst op een grasveld of parking zijn, al dan niet met wat hapjes en drankjes erbij. Zonder inschrijftoestanden, puzzelritjes of tourtochtjes e.d. Gewoon zo laagdrempelig en gratis mogelijk ter bevordering van de opkomst.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253

Gepost: 10 oktober 2011 11:27 PM
  [ # 33 ]

Tja wat mij betreft ook. Maar ik vind het niet altijd even leuk om ergens heen te rijden en even te kijken en dan weer weg te gaan. Ja dat is 1x leuk en bijpraten doen we toch al op het forum maar een 2e keer niet meer. Natuurlijk heb ik hier nog geen ervaring mee met de GS maar met mijn Kever ben ik diverse malen naar een evenement geweest en dat was op een gegeven moment wel klaar. Een puzzelrit of een toertocht achter elkaar is op zich ook wel leuk als het maar op de goeie locatie is.
En hapjes en drankjes zijn ook niet echt nodig. Als ik naar een evenement ga neem ik toch altijd zelf wat mee.

In november is het magazijn geopend, wie weet kunnen we daar met wat GS/A`s afspreken zodat het een gezellig samenzijn kan zijn.

ps. misschien wat offtopic maar kan je via de club oid nog ergens aan een uitlaat komen van een GS?? d.w.z de einddemper. Die is bij mij echt verrot.

Profiel  

mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1481

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 11 oktober 2011 02:42 AM
  [ # 34 ]
toniclight schreef:

Ook bij meetings zie je nog maar zelden meer dan twee tegelijk.

Jeetje, wat een armzalig gedoe bij de GS-vereniging dan….

Jeroen

PS

Afgelopen vrijdag reed een rode GSA van Vries tot aan Peize achter me aan. Kenteken begon met LK-??-??

Wat leuk dt moet mijn oude rode GSA (zonder strips) zijn geweest, die is vorige jaar gekocht door iemand uit Leek en heeft kenteken LK-59-GV

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 11 oktober 2011 06:27 PM
  [ # 35 ]
Mario TT schreef:

ps. misschien wat offtopic maar kan je via de club oid nog ergens aan een uitlaat komen van een GS?? d.w.z de einddemper. Die is bij mij echt verrot.

Geen probleem.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 11 oktober 2011 06:28 PM
  [ # 36 ]
Midfriesland schreef:

En de vereniging mag wat mij betreft ook wel vaker een meeting organiseren. Dat kan ook een eenvoudige samenkomst op een grasveld of parking zijn, al dan niet met wat hapjes en drankjes erbij. Zonder inschrijftoestanden, puzzelritjes of tourtochtjes e.d. Gewoon zo laagdrempelig en gratis mogelijk ter bevordering van de opkomst.

Wat houd je tegen om contact op te nemen met de evenementen commisie van de verreniging en een leuk evenement te organiseren in Friesland??

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 11 oktober 2011 06:35 PM
  [ # 37 ]

Wat leuk dt moet mijn oude rode GSA (zonder strips) zijn geweest, die is vorige jaar gekocht door iemand uit Leek en heeft kenteken LK-59-GV

Dat moet hem inderdaad zijn.
Ik was op weg naar mijn werk, anders had ik wel even gestopt om een plaatje te schieten.
Enfin, een schitterend gezicht zo’n GSA in je binnenspiegel!!

Jeroen

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook