parkeersensoren Vraag 2!
Bizze
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 01 oktober 2011 11:32 AM

Mijn nieuwe berlingo is dus binnengekomen in de garage. 2 maanden vroeger dan voorzien (wat ik al vreemd vind). Ze melden mij dat ik er pas volgende week vrijdag mag om gaan omdat ze ZELF de parkeersensoren moeten insteken. Gebeurt dit nog? Ik dacht dat dit automatisch bij de assemblage gebeurde? Of is deze man er goedkopere aan het insteken en vraagt hij toch de optie-prijs?

Profiel  

crusty123
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 150

Gepost: 04 oktober 2011 09:54 PM
  [ # 1 ]

denk meeste nog zelf word gedaan door garage,is zoals trekhaak met een module.

want is goedkoper als ze achteraf doen,dan dat ze dat in fabriek doen,want ene wil wel en ander niet met sensor.

kan ook zijn dat ze stockwagen nemen van andere dealer waar alles opzit dat je wenst,uitgenomen die sensors.

Profiel  

adrien
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

Gepost: 08 oktober 2011 08:46 AM
  [ # 2 ]

Bij onze Berlingo XTR stonden ze er in elk geval ingebouwd in af fabriek

C4 Picasso 2016 automaat

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

Gepost: 08 oktober 2011 08:58 AM
  [ # 3 ]

van het trekhaak verhaal kan ik crusty volgen, maar bij parkeersensoren dacht ik wel dat deze af-fabriek worden geplaatst, alleen zie ik het nadeel niet als ze het zelf nu gaan doen, moesten ze twijfelen over de kwaliteit gaan ze dat toch zeker nooit doen? Dat zou wel erg dom zijn… en dat had je ook al lang gehoord neem ik aan, want slechte reclame over een bepaalde dealer gaat vliegensvlug… ik zou me er nog niet zoveel zorgen in maken… aan originele sensoren komt ook al is iets hoor!! grtn

Profiel  

geelke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 11 oktober 2011 11:58 PM
  [ # 4 ]

Ik heb 4 maanden moeten wachten na bestelling op mijn Berlingo en hij kwam volledig gemonteerd van de fabriek. De garage heeft er zelf niets aan gedaan. Enkel de platen er opgedraaid en naar de keuring gegaan.

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

Gepost: 12 oktober 2011 08:44 AM
  [ # 5 ]

Kan goed zijn dat het daarom is dat ze het soms zelfs doen om de klant niet zolang te laten wachten, maar kan je bijvoorbeeld een gewone trekhaak ook hebben fabriek af? Ik meen mij te herinneren dat ze hem altijd maar achterna monteren..

Profiel  

geelke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 18 oktober 2011 12:09 AM
  [ # 6 ]
nitRon schreef:

Kan goed zijn dat het daarom is dat ze het soms zelfs doen om de klant niet zolang te laten wachten, maar kan je bijvoorbeeld een gewone trekhaak ook hebben fabriek af? Ik meen mij te herinneren dat ze hem altijd maar achterna monteren..

Ik heb op mijn Berlingo een probleem met de trekhaak. Als ik een aanhangwagen aankoppel dan gaan mijn achterste deuren niet open omdat de trekhaak te hoog is. Ik ben er terug mee naar de garage geweest en zei beweren dat deze zo geleverd worden. Heb een beetje van mijn oren gemaakt en ze gaan met een oplossing komen. Er bestaat nog een andere en lagere trekhaak en deze is besteld! Ben nog aan het wachten, heb voorlopig zelf ene gelast en gemonteerd.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook