Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Er staat nog een BX hier.. Die kan ook wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken van binnen.
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Haha, ik heb hier ook nog wel wat staan
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vandaag heeft de CX weer groot deel van de dag in de zon gestaan.
Inmiddels heeft het spul zijn werk wat verder gedaan.
Op de terugweg kwam ik wachtend voor de brug tot de conclusie dat het er echt weer als nieuw uit ziet
Mooie matte glans wat het dash weer een diep zwarte kleur geeft. Uit ervaring weet ik dat het wel een tijdje blijft zitten.
Beter dan die goedkope spuitbussen die een viese vette glimmende laag achterlaten waar vervolgens allemaal stof aan blijft plakken
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Weet iemand of de pookhoes van echt leer is in een serie 2?
Het matriaal vind ik wat stug aanvoelen en dof van kleur.
Het is zo’n pookhoes met een touwtje aan de bovenkant, wat dat dan ook voor functie mag hebben
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik dacht dat serie 2 nep leer was.
sommige serie 1 echt leer…..
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
NEP
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thanks voor de snelle antwoorden
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
F.SvM schreef:NEP
Maar wel kwaliteitsnep, want ‘t ziet er meestal nog heel netjes uit.
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De laatste weken vrij veel met de CX gereden, voornamelijk woon werk verkeer.
Inmiddels staat de kmstand net iets boven de 230.000 km.
Ik ben blij dat de boel nu goed afgesteld staat, dat rijdt veel makkelijk. Vooral in de file een groot voordeel. Al geef ik in de file nog wel de voorkeur aan een wat modernere bak die wat “strakker” is. Maar het is prima te doen
Het verbruik komt bij dagelijks gebruik op ongeveer 1 op 8.5. Dan kan ik gewoon flink doorrijden, en dat betekend vooral veel optrekken (90 - 140 of 0 - 100).
Misschien kan het verbruik nog iets beter, de achterbanden stonden ongeveer 0.3 bar te laag en 1 band voor 0.2 bar.
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Weet iemand hoe de stekers heten die gebruikt worden voor de verstralers (de binnenste lampen van de koplampen)?
Op de foto de onderste stekkers met het zwarte kabeltje.
Of waar ze te krijgen zijn
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Kijk hier eens ?: http://www.rdae.nl/gereedschap/krimptangen/index.php/cPath/50_71
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs,
austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, ds 21 ie pallas 1971.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Of anders een oude kabelboom.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik had al op die website zitten kijken
Maar daar zie ik ze zo snel even niet staan, of ik kijk er overheen….
Daarom vroeg ik mij af wat voor type stekker dit is.
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Welke kant heb je nodig.
Of heb je de stekkers nog wel?
Kun je voorzien van nieuwe stekkertjes binnen in
Denk dat ik ze ook nog wel heb
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.