Hoi,
Wat is een redelijke prijs voor een, volgens de verkoper, goed lopende B25 diesel die 136.000 km heeft gelopen?
Groet, Nico
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Als aannemelijk gemaakt kan worden dat het ding inderdaad zo weinig gedraaid heeft - dan heb je er waarschijnlijk wel een goede aan. Wat overigens niet wil zeggen dat zo’n blok met meer kilometers niet ook heel goed kan zijn. Je bespaart wellicht een motorrevisie van je eigen blok. Dat gegeven zou voor mij richtinggevend zijn voor de prijs. Daar tegenover staat dat een complete C35 niet vreselijk veel waard is ...
Ik krijg net reactie.
Hij wil € 250,00 voor het blok hebben…lijkt me niet verkeerd.
Het verhaal is: Er zat een 4-bak achter die zonder olie heeft gedraaid en daardoor in de soep is gelopen.
Ik wil er overigens een 5-bak achter hebben.
Nico
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Als het blok goed is, is dat heel geen verkeerde prijs lijkt me.
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Helemaal mee eens.
Lijkt me ook niet…blijft natuurlijk altijd een soort van gok maar ik ga nog altijd uit van eerlijke mensen .
Nachtje over slapen en dan halen.
Dan nog een goeie 5-bak scoren.
Nico
Harley schreef:Lijkt me ook niet…blijft natuurlijk altijd een soort van gok maar ik ga nog altijd uit van eerlijke mensen .
Nachtje over slapen en dan halen.
Dan nog een goeie 5-bak scoren.Nico
en dat is nou net het grote probleem ,ik zou niet zomaar een 5-bak kopen zonder er mee te hebben gereden
volgens mij zijn de meeste c35 naar de sloop gegaan omdat de bak stuk/slecht was
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Goh - en ik maar denken dat de hele aandrijflijn van gewapend beton is. Weer wat geleerd. Maar er zijn toch ook een paar C35’s naar de sloop verdwenen omdat de carosserie terug ging naar de natuur ... Maar Harley heeft wel pech dat ‘t niet een complete aandrijflijn is. Trouwens toch raar dat er een vierbak achter gehangen heeft, maar dat terzijde.