Afgelopen woensdag mijn Iphone 4 voorzien van een nieuw besturingssysteem (IOS5) en nu kan ik op geen enkele manier meer verbinding leggen tussen de telefoon en het blue toot systeem, iemand dezelfde ervaringen ?
Of nog liever heeft iemand een oplossing hiervoor ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Ik heb hem er gisteravond opgezet en vanmorgen gewoon verbinding, nog speciaal op gelet. Gaat trouwens op een 3gs. Heb nog geen gesprek gevoerd want om 6.45 nu mensen uit hun bed te gaan bellen…
Zal vanmiddag even wat belletjes doen om te testen
Getest, en werkt perfect! Sterker nog, inkomend beller ID is nu ook zichtbaar !
@saladmen
Bedankt voor je reply, op basis daarvan heb ik mijn Iphone opnieuw van de software voorzien en alles weer op nieuw geladen enne wat denk je ?
Alles werkt weer en idd met een display van de beller op je display.
Dank, een IOS 5 Iphone werkt dus helemaal goed
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
misschien beetje offffftopic, maar ik vroeg me af of jullie wisten als ze op de iphone 5 volgend jaar ook ios5 gaan instaleren, of weer met iets nieuws gaan uitkomen? :p ben blij voor je dat het werkt, moet toch ergens in de instalatie hebben foutgelopen…
Ooooh! Zien wie er belt, eindelijk! Hoe vaak heb ik niet zitten vloeken over dat “Onbekende beller”?
Benieuwd hoe het met de MyWay update staat; audio streamen is nu nog het enige dat op mijn verlanglijstje mist.
P.S.: iPhone 5 zal wel weer een klein jaar duren voordat die het licht ziet. Niemand weet wat er tegen die tijd op zal staan en Apple zal het ook nog lang niet verklappen.
@Nitron
Releases van het OS en van de hardware hoeven niet altijd gelijk te gaan maar als de Iphone 5 uitkomt zal er ongetwijfeld weer een nieuw OS komen, het hoeft niet altijd hand in hand te gaan maar de kans is groot
Dit is wel een mooi bericht zeg.
Straks gelijk proberen en m’n systeem even opnieuw updaten met alle nummers etc
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wel even een back-up maken van je huidige telefoongegevens, mijn vriendin was foto’s en contacten etc. kwijt na update naar iOS5. Maar dat de beller wordt weergegeven is wel een meevallertje zeg, ik ga er vanavond ook maar eens naar kijken
Ik heb inderdaad ook eerst handmatig een reservekopie gemaakt en daarna nog een (automatisch) via het updaten. Bij het terugzetten van de data werd de handmatige gebruikt, alsof de automatische niet gevonden wordt. Het duurt zo wel wat langer maar geen ellende achteraf.
ben ik dus voor niets naar android gegaan omdat ik geen caller id zag
ach ja.
Fabian Wierth schreef:Dit is wel een mooi bericht zeg.
Straks gelijk proberen en m’n systeem even opnieuw updaten met alle nummers etc
Nou, ik heb dus nog steeds geen Caller-ID in m’n scherm maar nog steeds “onbekende Beller”
Kan dit te maken hebben met de firmware van het systeem zelf? Bij mij 28.01
maar zag laatst al update 29.01 voorbij komen hier op het forum!
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Weet zo ff niet wanneer jij je DS3 gekregen heb.
mijn racing is van 5 augustus en daar zit de 29.01 versie al op.
bij mijn vriendin trouwens ook al.
afgeleverd op 22 maart 2011. (E-hdi)
Die van mij komt uit januari 2011, dus zal volgende week gelijk even vragen of ze nieuwe firmware plaatsen
Ik heb mijn ds3 een week als ik gebeld word zie ik wel namen . Vandaag eff naar nieuwe update gevraagt komt in november uitzij de monteur dat ik dan eff langs kon kome hope dat je dan kan streamen
Let’s hope so. Zou wel helemaal te gek zijn in ieder geval!!