Zo, maar even een stok achter de deur gezet en me als “misschien” op de lijst gezet.
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Tinfoil schreef:...maar het karakter van een CX-rit moet wel behouden blijven…
Dankzij mijn onovertroffen garagehouder kan ik een CX huren/lenen voor het Tourweekend, dus het blijft volgend jaar waarschijnlijk niet bij uitzwaaien alleen…
Theo en ik willen deze keer graag mee, en geheel in stijl!

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
De mogelijkheid om terug te veranderen naar “misschien” is er niet bij, merk ik. Ik had de kleine lettertjes moeten lezen… Ik houd desondanks een slag om de arm. Kostenoverweging, m.n.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
SanThé schreef:Tinfoil schreef:...maar het karakter van een CX-rit moet wel behouden blijven…
Dankzij mijn onovertroffen garagehouder kan ik een CX huren/lenen voor het Tourweekend, dus het blijft volgend jaar waarschijnlijk niet bij uitzwaaien alleen…
Theo en ik willen deze keer graag mee, en geheel in stijl!
super!
misschien moet ik ook even met die garage spreken
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Mocht ik tegen die tijd nog 2 CXen hebben (ik hoop het niet), is er hier ook wel wat bespreekbaar ishewelle turbodiesel!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
als je de Evasion bedoelt, komt het vast goed; ze kent me nog van haar “import ritje” ...
We zien tegen die tijd wel ...

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Nee, die blijft nog even Op (middellange termijn en dat is bij mij niet zo heel lang) gaat toch de Limo eruit, maar dat is niet even niet openb….. oeps
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Mulder schreef:De mogelijkheid om terug te veranderen naar “misschien” is er niet bij, merk ik. Ik had de kleine lettertjes moeten lezen…
Ik houd desondanks een slag om de arm. Kostenoverweging, m.n.
Is aangepast, Freek!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2400 Super
Vandaag heb ik van het mooie weer genoten en de route weer wat verder ingevuld.
Zodoende kwam ik langs de burcht van Brandenbourg:
... en die van Vianden:
Het dal van de Sûre/Sauer bij avondzon:
Jammer dat de iPhone de beelden in de hoeken zozeer vertekent…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Dat belooft een mooie rit te worden!
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

- CX 2400 Super
25trd schreef:Mocht ik tegen die tijd nog 2 CXen hebben (ik hoop het niet), is er hier ook wel wat bespreekbaar
ishewelle turbodiesel!
Mocht ik tegen die tijd nog 2 CX’en hebben (ik hoop het soms wel en soms niet), dan is hier ook wel wat bespreekbaar ‘t Is wel een 2400 Super!

- CX 2400 Super
Grappig voorval onderweg. De turbo heeft zicht niet hoeven vervelen vandaag, dus moest ik een tankstop maken. Aan de pomp voor mij stond een zilvergrijze Xantia met Belgisch kenteken. De bestuurder liet het tankpistool bijna uit zijn handen vallen, zozeer had hij zijn blikken gefixeerd op de CX. We raakten met elkaar in gesprek en hij bleek een bestuurslid van http://www.cxpassion.be te zijn. Hij was direct enthousiast over de Citroën CX Tour de Luxembourg, dus ik heb beloofd dat ik hem de link naar dit draadje zou mailen…

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zo belooft ook dit uitje een mooie happening te worden !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Oh wat zijn dat weer heerlijke plaatjes Rens! Jammer dat er zo’n lange donkere winter tussen zit voor dat het zover is!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
RensKorevaar schreef:25trd schreef:Mocht ik tegen die tijd nog 2 CXen hebben (ik hoop het niet), is er hier ook wel wat bespreekbaar
ishewelle turbodiesel!
Mocht ik tegen die tijd nog 2 CX’en hebben (ik hoop het soms wel en soms niet), dan is hier ook wel wat bespreekbaar
‘t Is wel een 2400 Super!
Ook daar kan ik mij in vinden ...
Beiden nu alvast dank voor deze gedachten!