Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
De 2cv won omdat men foutloos reed waardoor men niet hoefde te trappen met dat ding om tijd in te halen. Rijd je 4x fout dan ben je de haas en moet je gaan raggen om de strafpunten niet te ver te laten oplopen…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Waardoor je nog meer fouten gaat maken, enzovoorts. Ja, het is een leuk spelletje
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Dank voor de uitleg. Eigenlijk is het hebben van een zeer goede navigator dus belangrijker dan een snelle auto. Plus hoe sneller de wagen, hoe meer kans dat de navigator het niet bij kan houden.
Maak ik dus meer kans met de 2cv dan met een turbo CX..
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
puffel schreef:Eigenlijk is het hebben van een zeer goede navigator dus belangrijker dan een snelle auto…
Helemaal correct. En, de navigator is de baas. Heel belangrijk.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Een goede navigator is inderdaad heel belangrijk. De combinatie goede navigator - snelle auto - rustige chauffeur lijkt mij ideaal. Rustig rijden wanneer het kan, snel rijden wanneer het onverhoopt toch zou moeten…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wij hadden de volgende combinatie:
Snelle wagen, absurd onrustige en alerte chauffeur, extreem relaxte en goede navigator
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Dat kan dus ook!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ervaring is ook heel belangrijk.
Verder is het navigeren belangrijk en zo’n 10 uur per dag allebei scherp blijven.
Daarna een kort nachtje en dan begint het weer opnieuw
Maar wel heel erg gaaf
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Daarna een kort nachtje en dan begint het weer opnieuw
Kort nachtje? Ik weet niet wat jij allemaal hebt lopen uitspoken maar iedereen heeft 7 uur kunnen slapen hoor
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Zal wel iets met zijn navigator te maken hebben
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
1 dag was de uitslag pas na 12en bekend. Dan lig je dus nog niet…
Je moet er toch voor 7en weer uit. Kleine 6 uurtjes dus.
Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Wat zeur je nou Arjan, jij mocht lekker achterin het startveld starten
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:1 dag was de uitslag pas na 12en bekend. Dan lig je dus nog niet…
Je moet er toch voor 7en weer uit. Kleine 6 uurtjes dus.
Wacht ff…
Na het eten ga je bieren, je wagen effe nalopen en om 23.00 je nest in. Zal het een keer 0.00u worden. Dan, gezien jouw en mijn starttijd, 20 min voor je weg moet je nest uit en de wagen in. Hoezo korte nacht?
Trouwens, 6 uur, een korte nacht?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hmm.. Zo bedoel ik het niet.
Ik bedoel meer dat dat het geen uitslaap vakantie wordt, net als het geen relaxe toerrit is.
En idd degene die een laag startnr hebben die mogen nog wat eerder op staan
Hoe meer vermogen, hoe meer slaaptijd ...
Wat het snelle rijden betreft… Pak een tomtom, ga 1 minuut stilstaan en kijk dan eens hoe hard je moet doorstampen om die ene minuut weer in te lopen. Je krijgt ook een beetje last van kettingreacties… minuutje verlies is doorstampen en dat is dan weer meer risico op foutrijden of een bordje missen waardoor je nog meer tijd moet inhalen enzovoort.
Rustig rijden waardoor je blijft rollen werkt het beste.
Het is inderdaad wat Gies zegt…. de 3 eenheid… navigator, auto en daarna de bestuurder…
maar wel zooooooo gaaf….