Totaal aantal Berichten: 709
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Ok, dit gaat buiten “mijn” eigen Xsara topic om, want dit vraag ik namens iemand anders:
Hoe kan je het beste een afgebroken hendel vervangen? (Ja, dat ding om in de 3-deurs de voorstoel naar voren te kunnen klappen.)
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wordt er niet hendel 10 bedoeld?
Inderdaad handeltje nr 10. Ik heb ze aan beide kanten moeten repareren: klap dagelijks meerdere malen de stoel om, om een hondje achterin te laten ..........
Reparatie is een flink karwei!
Stoel uitbouwen en bekleding van de rugleuning volledig verwijderen. K-klus met moeilijke haken die diep in het schuim verstopt zitten. Borgpin van handeltje uitboren. Handeltje lassen of ander exemplaar nemen. Mijn gelaste exemplaren blijven wel heel ....... Borgpinnetje terug en de bekleding weer aanbrengen. K-klus vanwege die krammen diep in het schuim. Stoel terug monteren en meteen de verbinding van de airbag stekker verbeteren, gaat dat lampje in het dashboard ook weer uit. Over een stoel doe je zomaar een uur of drie.
als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer