Totaal aantal Berichten: 10303
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
De prijs die hij opgeeft voor Newcastle klopt trouwens niet. Hull en Newcastle ontlopen elkaar niet veel wat dat betreft.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Robin Visser schreef:Leuk trouwens dat de interesse al beter loopt dan het begin van 37 jaar CX in Parijs.:
En weer 2 reacties erbij op Doodle. Het is nog geen deelnemers lijstje. Toch neem ik aan dat het wel betekent dat de ‘pollers’ interesse hebben. Anders denk ik dat ze niet zouden reageren.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Zal ik de optie Eurotunnel uit de poll verwijderen? Dan wordt de poll wat overzichtelijker voor toekomstige stemmers. Degenen die een positieve stem uitgebracht hebben, hebben dit ook gedaan voor de optie Calais-Dover per veerboot. Het verwijderen van de Eurotunnel-variant zou dus niemand benadelen…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Van mij mag die optie er uit!
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Van mij ook.
RensKorevaar schreef:Het verwijderen van de Eurotunnel-variant zou dus niemand benadelen…
Nou, een clubgenootje zei me tijdens de rit in Duitsland nog dat hij voor geen goud de boot neemt. Hoe jammer ook, ik had ‘m er graag bij gehad, degenen die nu hebben gereageerd, gaven wel een trend weer: geen Chunnel
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik ga morgen even de data op het wer doorgeven voor deze reis. Dan kan ik misschien ook de doodle invullen
Even een vraagje, als je 9 okt. afvaart dan kom je 10 okt. aan. Dan mis je de eerste dag toch.
Want het evenement begint 9 oktober. Of ben ik nu mis.
Bij de vorige locatie in Pickering was een kampeermogelijk, had ik begrepen.
Is dit in Harrogate ook het geval of moeten we zelf een kampeerlocatie zoeken.
Want het is natuurlijk wel het leukst om met veel Citroën op één camping te staan natuurlijk.
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Als je je inschrijft voor de ICCCR, kan je aangeven of je kamperen wilt of niet. Ik neem dus aan dat je op het terrein zelf kamperen kunt. Ofwel check even die website, moet wel meer info te vinden zijn over de campsite.
In 2010 heb ik mij al ingeschreven via de (oude) website.
Op de (nieuwe) website kan ik niets terug vinden over kamperen op het terrein.
Er staat wel een link bij naar diverse campings in de buurt van Harrogate.
Maar eigenlijk is het, denk ik, veel leuker om op het terrein met vele andere Citrofielen te kamperen.
Al’la EuroCitro in Le Mans, zeg maar.
Ook op de site van YEC kan ik niets vinden over kampeermogelijkheden op het evenemententerrein.
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
check the FAQ on the web site
ops: Een beetje verstopt.
Bedankt voor de tip.
Maar als de camping 8 oktober open gaat dan ga ik er wel eerder dan 9 oktober heen.
Wil wel het beste plekje hebben natuurlijk
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Als je 8 oktober gaat ben je te laat…
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 10303
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Is het niet handig om in het doodle-lijstje aan te kunnen geven of men camping/B&B/hotel wil?
Dan kunnen er misschien groepsreserveringen gemaakt worden.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Veel vragen in de bovenstaande posts en weinig antwoorden
Is er een camping?
Zeker en die gaat woensdag 8 augustus 12 uur open. Meer info staat hier.
Als we op 9 augustus gaan rijden, komen we dan niet te laat?
Als we in de avond van donderdag 9 augustus de boot opgaan en vrijdag 10 augustus een mooie route rijden, dan komen we die dag pas ‘s avonds aan. De officiele opening is donderdag 9 augustus om 11 uur, dus om de ICCCR van begin tot eind mee te maken, komen we te laat. “Er bij te zijn” leek ons belangrijker dan “er vanaf het begin bij te zijn”. Ook omdat niet iedereen evenveel vrije dagen zal willen opofferen, lijkt vertrekken op donderdag een goed compromis. Commentaar is echter welkom!
Camping/B&B/hotel in de Doodle-poll?
De huidige Doodle-poll dient om samen een keuze te maken: welke reis wordt onze groepsreis? Zodra die vaststaat, blijven er nog allerlei individuele keuzes te maken, bijvoorbeeld over accomodatie. Net als bij het CX-evenement op de Champs-Elysées kunnen die keuzes in een nog te openen Excel-bestand op Google-docs aangegeven worden. De kampeerders die meedoen aan de gezamenlijke heenreis zullen ongeveer tegelijkertijd aankomen en kunnen als zij dat willen bij elkaar gaan staan. Degenen die voor een B&B kiezen, kiezen voor kleinschaligheid, dus voor hen kan “de gezamenlijkheid” niet veel doen. Wel kunnen zij hier adressen vinden. Er lijkt animo te bestaan voor een hotel voor (een deel van) de groep, dus dat kan leuk zijn. De lijst van eisen zou als volgt kunnen luiden: dichtbij het festivalterrein, redelijke kwaliteit, redelijke prijs, parkeergelegenheid, capaciteit om een groep onder te brengen. Héél binnenkort zal hier een eerste voorstel voor zo’n groepshotel te lezen zijn en als er meerdere kandidaten zijn, wellicht opnieuw een stemming. Vervolgens kunnen we een voorlopige groepsreservering doen en dan kan iedereen in het Excel-lijstje aangeven of hij/zij van dat hotel gebruik wil maken en zo ja, 1- of 2-persoonskamer, tot welke datum, enz., enz.
Overigens, wat je hierboven leest, zijn pogingen om te ondersteunen bij het vinden van gezamenlijke antwoorden op de gestelde vragen. Het zijn zeker geen pogingen om iets voor te schrijven. Dus als je andere suggesties hebt, aarzel niet die naar voren te brengen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!