Totaal aantal Berichten: 97
- Visa Special
- Visa Carte Noire
- Visa Super X
- Visa Sextant
- Visa Decapotable
- Visa west end
- Visa Super
Het is waar dat ik het Varkensneus virus te pakken heb.
Ik heb een eigen grote stallingsruimte om mijn auto’s een goed onderkomen te geven.
Zoals jullie merken zoek ik alleen de schaarse typen. Mijn motto hierbij is om ze dan ook direct te halen als ze ineens oppoppen. De vraag is, “wanneer krijg je anders weer zo’n kans”.
Natuurlijk heb ik jaren gespaard om snel te kunnen reageren op advertenties.
Zoals ik in het clubblad al heb aangegeven, ik bied altijd de vraagprijs op goed collectiemateriaal. Of het nu een auto, interieurdelen, etc. zijn. En als het echt schaars is, is mijn eerste bod boven de vraagprijs.
Voor deze witte Special met slechts 19.872 km heb ik de vraagprijs betaald (heeft op leboncoin gestaan). Persoonlijk vind ik dat te weinig voor een varkensneus met een dergelijke km-stand. Zeker omdat ook een perfecte varkensneus Special al bijzonder schaars is, dus die combi zeker.
Wat ik wil voorkomen is dat een of andere fransoos zo’n auto gaat gebruiken als dagelijkse auto. Dan ligt die echt binnen een paar jaar op de sloop. Net als de witte Special die in 2006 (zie bijgevoegde foto) nog stond te pronken op Citromobile en drie jaar later een redelijke donor werd voor mijn Visa’s. Was totaal aan gort gereden. Zonde!
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Marty, je hebt helemaal gelijk…
het moet bij velen nog wennen dat de visa geen studentenbarrel meer is, de prijzen stijgen voor goede exemplaren.
De Ami is ooit het zelfde overkomen.
Goede, nieuwe onderdelen worden schaars.
Ik weet dat je niet zo`n forummer bent, maar we zouden dolgraag ALLES willen weten (in een eigen topic)
Op marktplaats zijn ook weer 2 visaII`s opgedoken;
http://link.marktplaats.nl/485442110 (een witte 11RE)
http://link.marktplaats.nl/493120567 (een “roze"delage twinpot)
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Is het niet leuk om een eigen topic aan te maken voor al je Visa’s??
Of in ieder geval 1 topic voor al je Visa’s zoals al is gezegd?
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bart1989 schreef:Of in ieder geval 1 topic voor al je Visa’s zoals al is gezegd?
Dat bedoel ik ook
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bart1989 schreef:Of in ieder geval 1 topic voor al je Visa’s zoals al is gezegd?
Dan hou je het lekker overzichtelijk. Zal een uitgebreid topic worden vrees ik
Dirruk53 schreef:Zelf even de URL weer aanelkaar plakken, dank u..
Maareh, centrum Rotterdam? Daar kom ik vrij regelmatig met mijn gele gevaar, heb je nog nooit gespot.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Ah ja, die ontmoeting herinner ik me wel. Rotown is alweer een tijdje terug (ik was naar Rotown in ieder geval). Tegenwoordig ga ik maandag- en donderdagavond naar Inholland, dus daar in de buurt staat hij dan ook geparkeerd (soms op de parkeerplaats daar, soms langs de kade, maar meestal bij het Nieuwe Luxor).
Volgende keer gaan we wel weer zwaaien en toeteren.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Dirruk53 schreef:Maar ik heb jou wel een paar keer gespot djmoqua!
Het gele gevaar stond dan voor Rotown (of Stalles)..
Maar je hebt me wel 1x life gespot op de Maasboulevard 2 jaar
geleden ofzo..Je zwaaide en toeterde.. en ik zwaaide terug.. Maar dat was
toen ik net m’n ‘84er 11E had (grijze goedmoedigheid)Dit is de Challenger, niet de Grijze goedmoedigheid..
Je onderschrift, leuk…
Also especially treated against rust, and not forgetting the powerful disc brakes…... PLONS!!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Hij heeft ook nog een 2 cilinder uit 1986 als het goed is voor onderdelen.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
En als ik de advertentie goed begrijp (http://link.marktplaats.nl/495526508) dan verdwijnen ze dit weekeind allebei naar de sloop…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 816
- Xsara diffrence 2
Midfriesland schreef:En als ik de advertentie goed begrijp (http://link.marktplaats.nl/495526508) dan verdwijnen ze dit weekeind allebei naar de sloop…
nee hoor als het goed is koop ik de 11 re 4cil dus
als ik hem kan vertellen hoe hij de start motor kan fixen zodat ze naar den helder kan rijden
met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur
vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
‘t Autootje heeft 11 jaar stilgestaan dus het lijkt me verstandig om een aantal cruciale zaken te checken voordat je deze lange illegale rit aanvangt… Remmen, banden, verlichting enz.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Mocht een agent je zien ben je ook gelijk de sjaak want je nummerplaat valt aardig op dunk me..
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Oprijwagen huren?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3