2 van de 2
 < Vorige 1 2

Inkoopactie: Fluid blocs
Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253

Gepost: 20 oktober 2011 11:31 PM
  [ # 16 ]
citro-power schreef:

Ik wist niet dat het om onderdelen ging dat bij een leverancier op de plank ligt, dacht dat je een bedrijf had gevonden dat het wil reproduceren.
Uit ervaring vanuit het GS magazijn weet ik dat het geen hard loper is qau verkoop of een zeldzaam item is, wat een GS demper wel is.
Die moet dus een keer nagemaakt worden.

Ik heb vandaag een demper besteld in Engeland bij Chevronics, is daar iets mis mee of mist iedereen dit?

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 21 oktober 2011 06:19 PM
  [ # 17 ]

Nee hoor, niks mis me. Alleen hangt het af wat voor eind pijpje eraan zit. Bij een GS hoort die recht naar achteren onder de bumper uit te komen. Alles wat je nu koopt heeft dat (waarschijnlijk)  niet. Iets wat natuurlijk niks uit maakt qua kwaliteit maar wel voor de orginaliteit.

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 oktober 2011 06:25 PM
  [ # 18 ]

Dat heb ik nu ook niet. Ik heb nu ook een imitatie uitlaat maar die is zo verrot. Bij de aankoop hadden ze die netjes dichtgesmeerd en zwart gemaakt.

Ik weet niet of de GS club ze ook heeft maar ik kon ze in NL nergens vinden en ik krijg ook nergens reactie.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 21 oktober 2011 09:42 PM
  [ # 19 ]

Het GS magazijn heeft wel GS uitlaat dempers alleen niet met de juiste eind pijp.

Profiel  

Mario tt
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 oktober 2011 09:46 PM
  [ # 20 ]

Is daar te weinig publiek voor of kan dat gemaakt laten worden? In groeps vorm.

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 21 oktober 2011 10:24 PM
  [ # 21 ]

Reproduceren kan wel maar dan met veel aantallen. Denk aan meer dan 150/200 om de prijs aantrekkelijk te maken. En daar is dus geen animo genoeg voor.
Een andere optie is om de eindpijp van je oude demper af te slijpen/zagen en die met een pasbus op de nieuwe te lassen.

Profiel  

pmd (verbannen)
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316

Gepost: 25 oktober 2011 01:07 PM
  [ # 22 ]

Update Fluid blocs:

Gezien de belangstelling heb ik besloten geen inkoopactie te organiseren.
Mocht je toch nog interesse hebben dan geef je maar een PM.

Wat mij betreft kan deze dus dicht.

Wat betreft de dempers, lijkt me de meest goedkope oplossing om enkel het eindpijpje te laten maken en zelf om te lassen. Kosten technisch denk ik dat je dan voor 10 tot 20 euro wel klaar bent. Dan hoef je ook geen grote hoeveelheden te laten maken. Gezien hoe het huidige pijpje er bij mij onder hangt overweeg ik sowieso de stand al aan te passen, dan ziet het er al een stuk minder suf uit.

Ik heb bij Automax in Utrecht goede maatwerk uitlaatpijpen gezien, echt klasse werk en zo’n eindpijpje stelt dan echt niets voor. Ik hou me aanbevolen voor een update.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook