maar nu gaat ie opeens stoppen met olieverbruiken.
Simpel, dan is de olie op!
Ik zag zelfs op marktplaats een GTi blok met iets van 120.000 kilometer erop (het was 105.000 of 120.000, niet zeker), en het was nog goedkoop ook.
Reviseren is inderdaad een niet-zo-stom idee, dan heb je toch het blok eruit en kom je overal relatief eenvoudig aan.
Ik denk in ieder geval wel dat ik lekker mijn blokje erin laat hangen. Zoals je zelf al zei klinkt ie heel erg fris, en waarom vertrouwen we niet gewoon op het geluid? ik bedoel, bijna elke BX lekt (al heeft jouw GTi geen tattoo achtergelaten ).
Het rare bij jou is dat je oliedruk zo enorm laag is…
Harm schreef:Simpel, dan is de olie op!
dat is ook een manier om lekkages te “verhelpen”
Harm schreef:maar nu gaat ie opeens stoppen met olieverbruiken.
Simpel, dan is de olie op!
echt nie, dat had ik verwacht, maar er zit nog zat in juist!
ik hou dat heel ernstig in de gaten, moet nog langer met deze auto doen!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Reviseren is inderdaad een niet-zo-stom idee, dan heb je toch het blok eruit en kom je overal relatief eenvoudig aan
Been there, done that….
ja dat met die oliedruk is vreemd, maar ik ga er maar eerst een ander sensortje in draaien, en als die hetzelfde aangeeft, dan ga ik eens kijken naar de oliepomp
en dat blok op marktplaats bedoel ik inderdaad
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Harm schreef:Reviseren is inderdaad een niet-zo-stom idee, dan heb je toch het blok eruit en kom je overal relatief eenvoudig aan
Been there, done that….
mooi dan kan je ons een beetje helpen dus
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ja Harm, zie je toch dat een ritje naar het zuiden goed is voor je auto. Heb je niets aan jouw GTi gemerkt toen jij hier naar Hoensbroek was gekomen?
hel1 schreef:ja dat met die oliedruk is vreemd, maar ik ga er maar eerst een ander sensortje in draaien, en als die hetzelfde aangeeft, dan ga ik eens kijken naar de oliepomp
en dat blok op marktplaats bedoel ik inderdaad
Die sensortjes doen nogal vaak raar. Die van mij heeft ook wat kuren. De wijzer gaat hevig op en neer tussen de 4 bar en diep in het rood. Alleen gaat die van jou dus niet op en neer, maar blijft ie gewoon keihard op 2 bar staan.
niet echt, heb je een onderdeel gejat?
deur63 schreef:Neu hoor, alleen de morettes.
stond wel mooi op een chic overigens
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
ik heb nog een setje leggen….
heb je ook gele mistlampglazen? die zou ik nou weer graag op mijn kar hebben
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
ja, alleen dan zonder die afdakjes
Harm schreef:ja, alleen dan zonder die afdakjes
afdakjes?? ik bedoel die standaard lampen van een GTI
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar