Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
heb voor mijn xsara berline 5deurs, voor en achter nieuwe speakers gekocht. clarion’s sre-1721S, en de sre-1321R, hebben jullie nog inbouw tips, er zit bv van die schuim-folie, achter de orgineele speaker, deze weg snijden of niet, of zijn deze voor, dat er geen water op de speakers terecht komt.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er zit niks volgens mij.
Kapje eraf, gewoon rustig trekken.
4 schroeven los.
Stekkers omzetten naar de nieuwe speaker en dan omgekeerd de eerste 2 stappen.
Totaal aantal Berichten: 7775
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik heb die schuimfolie wel weg geknipt achter, maar dat was omdat mijn speakers anders niet goed pasten, bovendien zorgde de folie voor extra resonantie.
Het zit er natuurlijk niet voor niets, maar ik heb het desondanks wel verwijderd.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
bedankt voor de reacties, heb toch besloten de schuim-folie niet weg te halen, en ik moet zeggen die clarion’s klinken voor hun geld erg goed, voor en achter voor 100euro, en de tweeters heb ik eigenlijk laten zitten, zaten wel bij de compo-set, maar af fabriek zitten er harman tweeters in (made in france) ik neem aan van harmen&kardon;? en heb net een nieuw cd-loop systeem in mijn orginel clarion gezet, dus ben helemaal up to date voor 150euro.
Wanneer je geen speakers in de deuren hebt zitten, houdt dat folie de rijwind tegen. Plaats je (goed passende) speakers in de deuren, dan kan je dat folie gewoon verwijderen.
Citroën XM 2.0i 8v 1991
Citroën Xsara 1.6i 8v 1998