Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Of ik probeer het zelf, en breekt de hele zooi af, kan ie alsnog door de sloop opgehaald worden!
tja wat wil je zelf, ik ben van maning als je auto waarde voor je heeft dan laat je het doen bij de garaga hebben ze vaker met dergelijke beiltjes gehakt en daarmee de slagingskans toch wel wat groter is dan waneer je het zelf gaat doen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Zondag de moed bij elkaar geraapt, en de zaak eraf geschroefd. Twee compleet verrotte moeren, die met draadeind en al eruit kwamen. De rest kwam goed los. Die moeren hebben een koperen voering, waardoor ze niet aan het draadeind vastrotten. Alleen de zeskant vorm verteerd.
Nieuwe pakkingen erop, en het spruitstuk schoongemaakt. Wat roestvorming rond de randen, dus her en der wat weggebikt zodat er geen uitstekende delen meer waren. Alles weer in elkaar, moeren met momentsleutel aangedraaid, starten…nog steeds lek! Kon het met m’n vinger dichthouden, hij lekt toch ergens langs het spruitstuk. Om moedeloos van te worden. Ik heb er wat uitlaatcement tegenaan gesmeerd, en het lijkt nu dicht, voorlopig.
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Nou hij mag weer een jaartje!
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Aan alles komt een eind. Ik heb de BX gedoneerd aan een vriend, en ik heb zelf weer een bx GTi geadopteerd. Zal binnenkort een nieuw draadje maken.
Net ff dit hele topic doorgelezen. Inspirerend!
Rijdt de BX nog, bij die vriend?
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Zeker!