Een poelietrekker krijg je daar niet op.
Ik denk aan een nachtje kruiplolie en daarna met 1 man met koevoet de boel onder spanning proberen te zetten zetten en de andere man met de hamer meppen.Kegje in de spleet.
Oke beste mede-forummers,
HET is GELUKT!!
Ik stond vanochtend op en dacht: Nu moet ik er eens goed voor gaan zitten…
Van 11 tot 4 zitten sleutelen, niet alles was even makkelijk los te maken….MAAR…...
Veerpoten zitten er eindelijk onder, en de auto ligt veel beter en lager op de weg.
Bovendien zitten het er gewoon veel beter uit, lijkt bijna of de hele wagen lager ligt..
En dan had ik alleen de voorkant gedaan….. (ga achterkant toch niet doen…......is wel goed nu…)
Bleek inderdaad een kwestie van zware hamer en beitel te zijn, beetje gepast geweld hielp ook wel.
Heb het wel met hulp van een vriend gedaan, kwam in mijn eentje toch wat handen tekort.
Dit topic verklaar ik hierbij dan ook een soort van gesloten. Mijn “probleem” is opgelost.
Auto’s tot nu toe:
Opel Corsa B 1.4i Sport (1998) (verkocht)
Citroen ZX E2 1.8i Aura (1995) (gesloopt)
BMW 320i E36 Coupe (1994) (verkocht)
Alfa Romeo 156 2.0 TS (1998) (onderdelenauto, gestript en gesloopt)
Huidige auto:
Alfa Romeo 145 1.4 TS (1997) (daily driver)
Fiat Cinquecento S 0.9 (1997) (voor erbij, omdat het kan)