Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
par eXeMple! schreef:Hahaa, ik heb me net opgegeven voor de sleutelmeeting van de XM-club op de 19e nov. in Borculo, 50 km van Lathum. Maar ik wil ook wel aan deze rit meedoen…
Hoe te regelen?
- met de XM vanuit Borculo naar huis rijden, 106 km, en dan meteen weer met de CX retour naar Lathum, 77 km. Tja… kilometers zijn geen straf in deze auto’s.
- de nachtrit met de XM rijden, of is dat een te moderne auto…?
- me afmelden voor de sleutelmeeting, maar dat is gecombineerd met ALV over het magazijn, dus daar wil ik ook wel bij zijn.
Kan je op de xm sleuteldag niet aan je cx sleutelen of heeft de xm onderhoud nodig?
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
TREPALLAS schreef:Natuurlijk ben je met jouw GS van harte welkom tijdens de nachtrit. Sterker nog, de GS/GSA vereniging heeft van ons een uitnodiging voor dit evenement ontvangen, waarop we tot op heden geen reactie hebben gehad…...
Hopelijk ben jij wel in staat om collega GS/GSA rijders te mobiliseren om mee te doen aan ons evenement!
Staat wel in de agenda op de site van de verreniging hoor?
En ook op onze Twitter!
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
De post van Mario TT was eerder dan de reactie van de GS/GSA vereniging op onze uitnodiging, vandaar de reactie van mijn kant.
Gelukkig is er inmiddels inderdaad gereageerd en komt alles toch nog goed. We gaan er in ieder geval
een leuk en gezellig evenement van maken met z’n allen!
Ik ben erg benieuwd naar de GS/GSA verenigingsleden en hun auto’s.
CX 25 Prestige, (ex: CX 20 TRE, ZX 1,4 aura, BX 19 TZI, BX 19 TGI)
Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
par eXeMple! schreef:Hahaa, ik heb me net opgegeven voor de sleutelmeeting van de XM-club op de 19e nov. in Borculo, 50 km van Lathum. Maar ik wil ook wel aan deze rit meedoen…
Hoe te regelen?
- met de XM vanuit Borculo naar huis rijden, 106 km, en dan meteen weer met de CX retour naar Lathum, 77 km. Tja… kilometers zijn geen straf in deze auto’s.
- de nachtrit met de XM rijden, of is dat een te moderne auto…?
- me afmelden voor de sleutelmeeting, maar dat is gecombineerd met ALV over het magazijn, dus daar wil ik ook wel bij zijn.
Ik zou gewoon met de XM komen, par eXeMple, de CX Club is niet zo moeilijk
Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Joh, al kom je met een opel… hoe meer zielen hoe meer vreugd!
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Ik heb gisteravond de rit proefgereden in het donker. Qua tijd en totaalafstand is het goed te doen.
De omgeving is helemaal geweldig voor een dergelijke rit. De deelnemers zullen op de meest
onverwachte plekken komen, zelf als je de omgeving goed kent!
Zelfs sportievelingen als Citron-Presse rijders zullen hier veel plezier aan gaan beleven en een uitdaging
aan hebben. Het zal een spannende strijd gaat worden om de schitterende hoofdprijs!
Tot ziens in Lathum op 19 november!
Het zou alleen jammer (geweldig) zijn als op een CX rit een GS wint .
Waar blijven de GS-en ?????
De inschrijflijst voor de nachtrit is nog niet geheel gevuld, dus haast je als je nog mee wilt doen!
Ook als je auto al warmpjes gestald staat ben je van harte welkom.
Meedoen is belangrijker dan het type auto waarin je meedoet.
(in het donker zie je er toch niet zoveel van)
Tot ziens op 19 november!
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik sta ook ingeschreven
Ik dus nu ook, ik ben GS nr.2! Dus hoop dat er nog meer GS-en komen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Totaal aantal Berichten: 479
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Wij hebben ons ook ingeschreven
Groeten van Henk uit Steenwijk.
Totaal aantal Berichten: 10304
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Mag ik ook met een sm? Het is trouwens wel ver vanuit Breda.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Gezien het tegenvallende aantal deelnemers uit de GS/GSA hoek zullen we jou deelname aan deze rit toejuichen! De fraaie SM’s horen best wel bij deze familie bijeenkomst!
Breda-Arnhem v.v. is toch een peuleschil in zo’n fraaie bolide, of trekt die van jou naar rechts
bij iedere praatpaal?
Even zonder dollen: De rit zelf zal ongeveer 100 Km. lang zijn, en de hiervoor nodige brandstof wordt
ruimschoots vergoed door het plezier wat we er aan gaan beleven met z’n allen!
Tot ziens op 19 november.
Jan als je wilt kunnen we samen aanrijden daarheen, kom je eerst naar mij toe en na een bakkie rijden we in collone van twee daarheen als je wilt.