heb je ook gele mistlampglazen? die zou ik nou weer graag op mijn kar hebben
Ik heb nog een setje originele gele mistlampen liggen ja… maar die hou ik zelf als reserve.
Wat ook wel mooi zou kunnen staan, zijn gele renault 19-mistlampen:
De schroeven zitten ietsje verder uit elkaar, maar dat moet passend te maken zijn in de inbouwbakjes
afdakjes ging over die morettes
Harm schreef:afdakjes ging over die morettes
My bad.. ik was een beetje afgeleid door een andere post :45
ok, dan snap ik het ook weer
ik heb lekker ook morettes met dakjes
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Hoe zit dat eigenlijk met die morettes? diegene met dakjes zijn origineel Citroen (toch?) maar wat zijn degene zonder dakjes dan? en zijn ze altijd meegespoten? Want Heleen heeft dus ongespoten morettes..
deur63 schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die morettes? diegene met dakjes zijn origineel Citroen (toch?) maar wat zijn degene zonder dakjes dan? en zijn ze altijd meegespoten? Want Heleen heeft dus ongespoten morettes..
zelfde kleur als de raamlijsten, spiegels etc.
ik wil de bovenkant van de bumpers ook in die kleur (en dan een chic interieur)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:zelfde kleur als de raamlijsten, spiegels etc.
ik wil de bovenkant van de bumpers ook in die kleur (en dan een chic interieur)
Gewoon een kwestie van de lak van de bumpers afhalen. Volgens mij niet zo extreem moeilijk aangezien ie al een beetje los aan het laten was. maareh, je hebt toch al een sjiek interieur?
ja, wel chique, maar niet chic. vind ik toch echt mooier, die egale kleur van de bekleding. past ook beter bij mjin wagen vind ik. vandaar dus..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
enne die lak gaat nu vanzelf (denk er vaak aan, energievraagje?) en in het voorjaar ga ik het helpen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ja, wel chique, maar niet chic. vind ik toch echt mooier, die egale kleur van de bekleding. past ook beter bij mjin wagen vind ik. vandaar dus..
Klopt helemaal, vooral omdat je GTi embleemloos is, en je em smooooth wil hebben. Tja, ik weet nog een Chic interieur, maar zonder voorstoelen.
hel1 schreef:enne die lak gaat nu vanzelf (denk er vaak aan, energievraagje?) en in het voorjaar ga ik het helpen
Inderdaad gewoon eens wat positieve energie er tegenaan gooien. Zal je zien dat morgen de lak op de grond ligt
deur63 schreef:hel1 schreef:ja, wel chique, maar niet chic. vind ik toch echt mooier, die egale kleur van de bekleding. past ook beter bij mjin wagen vind ik. vandaar dus..
Klopt helemaal, vooral omdat je GTi embleemloos is, en je em smooooth wil hebben. Tja, ik weet nog een Chic interieur, maar zonder voorstoelen.
hel1 schreef:enne die lak gaat nu vanzelf (denk er vaak aan, energievraagje?) en in het voorjaar ga ik het helpen
Inderdaad gewoon eens wat positieve energie er tegenaan gooien. Zal je zien dat morgen de lak op de grond ligt
als de vloeistoffen er maar in blijven
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:als de vloeistoffen er maar in blijven
De vraag is hoeveel positieve energie je kan gebruiken, anders zal het eerste effect weer afnemen, en gaat ie weer olie gebruiken.. Zou er een maximum energie zijn?
zeker, dat noem je bijvoorbeeld een kernbom. daar kunnen bx-en niet tegen.
maar er is ook een grens aan je eigen vermogen:
als je zo erg aan alles blijft denken wat volgens jou niet klopt, dan wordt je er zelf tureluurs van, en da’s ook niet best, dan zit je geen seconde meer lekker in je auto, ongeacht het interieur
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:zeker, dat noem je bijvoorbeeld een kernbom. daar kunnen bx-en niet tegen.
maar er is ook een grens aan je eigen vermogen:
als je zo erg aan alles blijft denken wat volgens jou niet klopt, dan wordt je er zelf tureluurs van, en da’s ook niet best, dan zit je geen seconde meer lekker in je auto, ongeacht het interieur
tureluurs van een BX? niet van jouw BX hoor. Wanneer jij achter (/voor) het stuur zit en je ziet je rode rubber Nokia in je stuur staan, dan denk je: toch zijn er heel veel practische dingen aan een BX.
Want, een lekkage is ook weer een goed iets: alles wat vettig is roest niet. Dus zo lang je BX olie lekt, is je subframe veilig
Maar helaas zijn er altijd weer buitenstaanders die niets van die hoogstaande technologie afweten, en die door het lint gaan van plekken die dit ingenieuze systeem achterlaten. (is bovenstaand verhaal een beetje aannemelijk, of had ik geen fanta moeten drinken?)