Tijsbeer stelt zich (en de C2 van z’n vrouw) even voor :-)
Tijsbeer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 03 november 2011 12:00 PM

Hallo!

Hier Tijs uit Nieuwegein. Gisteren hebben we ‘n zwarte Citroën C2 1.6 VTR SensoDrive uit 2003 gekocht. 76.000 km op de (NAP correcte) teller, van de eerste eigenaar, dealeronderhouden, en op de dakstrips (die zitten nogal los) na in nieuwstaat. Ze is er erg blij mee, en ik ook Smile

Gelijk even langs de dealert (Damsté in Nieuwegein) geweest voor ‘n sleutelhanger, nieuw batterijtje voor de CV, rempedaalrubber, mapje voor de kentekenbewijzen, en dus die dakstrips. Vriendelijke mensen daar trouwens!

We zijn er erg blij mee, en hopelijk gaat ‘ie m’n vrouw nog vele probleemloze kilometers opleveren!

Overigens was ik sowieso al behoorlijk Citrofiel, maar ‘t is al ‘n hele tijd geleden dat ik er één gehad heb… Vroegâh hadden m’n ouders ‘n HY ambulance (mét hydraulique achter!) als camper, en ik heb in ‘n ver verleden ‘n CX gehad. En binnenkort komt er weer ‘n CX, want sinds m’n zwager er één heeft is ook die liefde weer opgebloeid bij mij Smile

Ik ga vanmiddag even foto’s maken van de C2, en dan post ik die hier ff!

Groeten,

Tijs

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 03 november 2011 02:56 PM
  [ # 1 ]

Welkom Tijs! Smile

Aan een CX kan ik je ook nog wel helpen. Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook