Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
gaat in mijn xsara 16-16V uit 2002, de sigarette aansteker, ook gelijk uit met het contaktslot. ivm het aansluiten van een fm-transmitter.
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
Op de aansteker staat een constante spanning, dus onafhankelijk van contactslot. Had het zelf al geprobeerd met een usb-plug voor het opladen van de telefoon.
Groeten, Richard
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Volgens mij kan je dat door de dealer in laten stellen of er constante spanning op de sigaretten aansteker staat of niet.
Dan heb je er ook nog eens 2, daar kan ook nog verschil in zitten.
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
Misschien dan net als voor de autoradio een kwestie van een zekering verplaatsen? Het simpelst is natuurlijk gewoon even de aansteker proberen met contact uit!
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
hoi beremans,
heb ook een liggen klooien met en FM transmitter, het is heel moeilijk om er zuiver en kraakvrij geluid uit te krijgen.
Ik heb uit ellende mijn radio vervangen door een pioneer met SD-slot, daar krijg je bakken muziek op en zonder gekraak.
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
bedankt mannen voor de info, ga denk ik maar kijken voor een ipod/aux interface+bleutooth,van bv navinc. is dit trouwens alleen de blauwe 8pin’s stekker inpluggen op de radio, of zitten er nog meer draden op, ja hij moet worden aangemeld, bij de dealer las ik ergens, kost iets van 50euro hier in purmerend.