11 van de 16
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

Aanloop naar de DS5
R2fm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 05 november 2011 05:12 PM
  [ # 151 ]

De dealer zou me de ET-maat doorgeven, maar heb nog niets ontvangen. Jammer natuurlijk maar ik kan nog zoeken tot de wagen geleverd is… en dat kan nog wel even (of heel veel meer dan even) duren….
Wel zijn er nu de prijslijsten van de originele velgen van Citroen. Oeps, of je een hele emmer leeg kiept.
De meeste accessoires zijn nogal aan de kostbare kant.

@Ronama: Veel dank voor het opzoeken, maar twijfel inderdaad of het onderstel wel helemaal overeenkomt. Volgens mij is minimaal de spoorbreedte en wielbasis aangepast. Gewoon even wachten op een bevestiging of toch maar vast op speurtocht gaan en me verlekkeren aan de mogelijke combinaties ?

Geinjecteerd met Citroen en DS. Na heel wat jaren LHM en C4GP (luchtvering), 2 x DS5 (klassiek geveerd) nu een DS7 E-tense 4x4 300 Opera met 20” velgen en actieve vering.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 10 november 2011 09:32 AM
  [ # 152 ]

Van de voorpagina.

Weten we het nog? In ons interview met Anne Lobbes, directeur PR van Citroën-NL, vertelde zij het volgende over Citroën en de media: “Citroën kent een achterban met een grote betrokkenheid. De media zijn belangrijk om het contact met deze achterban te onderhouden. Ook evenementen en clubcontacten spelen daarin een rol, maar in toenemende mate verloopt dit contact via social media zoals Twitter, Facebook en Hyves. Anne: “De social media zijn zo laagdrempelig dat het mogelijk wordt om een interactie tot stand te brengen met een heel breed publiek.”

Nou Citroën gaat los. De nieuwe DS 5 zal pas naar verwachting begin 2012 zijn opwachting maken in de showrooms, maar op 17 november zal deze prachtige voiture, met Froukje de Both achter het stuur,  schitteren in een waar social media spektakel: een heuse Twitterrace.  De Citroën DS5 Twitterrace start op 17 november om precies 9.00 uur. Dan vertrekt Froukje met de allereerste Citroën DS5 uit Amersfoort, het middelpunt van Nederland, en zal zich via Twitter het hele land door laten sturen. Iedereen met een Twitter-account kan meedoen en aanwijzingen geven. Op Facebook is via on board camera’s te volgen wat er in de auto gebeurt. Via Google Maps is te zien welke route de auto heeft afgelegd en waar de Citroën DS5 zich precies bevindt.
Na 8 uur rijden, om exact 17.00 uur, stopt de auto en roept Froukje alle deelnemers op om zo snel mogelijk naar de auto te komen. Winnaar van de Citroën DS5 Twitterrace is degene die als eerste de opdracht vervult die Froukje ter plekke geeft. Hij of zij krijgt de landelijke primeur van het rijden in de DS5 en mag dat vervolgens een heel jaar lang gratis doen.

Hoe kan je meedoen?
Inmiddels is de Citroën DS5 Twitterrace pagina online op http://www.citroends5twitterrace.com . Deelnemers kunnen zich hier van te voren aanmelden en meer informatie vinden.  Op 17 november is de Citroën DS5 Twitterrace de hele dag te volgen via Twitter (met hashtag #DS5race) en Facebook (via http://www.citroends5twitterrace.com ). Radio 538 brengt die dag regelmatig verslag uit. Op deze zender wordt ook de winnaar bekendgemaakt.

Citroën verwacht veel media “exposure”  van deze aanpak. Ik ben benieuwd.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 10 november 2011 11:24 AM
  [ # 153 ]
R2fm schreef:

.

@Ronama: Veel dank voor het opzoeken, maar twijfel inderdaad of het onderstel wel helemaal overeenkomt. Volgens mij is minimaal de spoorbreedte en wielbasis aangepast. Gewoon even wachten op een bevestiging of toch maar vast op speurtocht gaan en me verlekkeren aan de mogelijke combinaties ?

de maat die ik je doorgegeven hebt is die van de DS5
Wink

info komt van citroen..

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 10 november 2011 11:31 AM
  [ # 154 ]
tilanus schreef:
ronama schreef:

[
aangezien de Ds5 op het onderstel van de DS4 C4P en de peug 3008/5008 staat..
zullen die ook wel dezelfde ET en steek hebben…

Naar mijn weten staat de C4P op een ander onderstel. Namelijk dat van de Berlingo/Partner.

ook, kan je nagaan.. dat je veel betaald voor een luxe berlingo..hahahaha

Zoals al eerder vermeld, de DS5 is onderdeel van de C4/C4P/Berlingo/p308/p3008/p5008 familie (PF2)...

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 10 november 2011 11:54 AM
  [ # 155 ]
hogervp schreef:

Citroën verwacht veel media “exposure” van deze aanpak.

Nu, op ons forum is er alvast exposure. Ben benieuwd hoeveel forummers mee gaan twitteren en of een van “ons” deze mooie prijs in de wacht gaat slepen!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 10 november 2011 04:22 PM
  [ # 156 ]

ik ben aan het twijfelen, een jaar gratis DS 5 rijden is natuurlijk wel tof, maar hoeveel kans maak je als je in een uithoek woont?

Iemand nog doneren?

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 10 november 2011 04:28 PM
  [ # 157 ]

Niet geschoten, is altijd mis. Meedoen! Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27926

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 november 2011 07:42 PM
  [ # 158 ]

Jammer dat zoiets dan weer via Twitter moet…

Verder wel leuke actie met een prachtige prijs! Smile

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 10 november 2011 08:35 PM
  [ # 159 ]

Het is natuurlijk wel een bijzondere manier van de media gebruiken. Twitter is door Blackberry gebruikers en slimme telefoons erg populair geworden.

Iemand nog doneren?

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6126

Gepost: 10 november 2011 09:12 PM
  [ # 160 ]

Social Media is tegenwoordig het grote toverwoord in marketingland. Vrijwel iedere marketing-afdeling van ieder groot bedrijf of merk piekert zich suf hoe ze ook kunnen profiteren van deze nieuwe ontwikkelingen (of hype, zo je het noemen wilt). Dus ja.

Persoonlijk vind ik dat niet gek, want het biedt mooie mogelijkheden om de consument meer bij je merk te betrekken en daarmee loyaler te maken. Tegelijkertijd dwingen de ontwikkelingen op mediagebied het bedrijven c.q. merken om opener en eerlijker te communiceren. Het mes snijdt aan twee kanten.

Zelf heb ik geen twitter-account en die ga ik voor een actie als deze ook niet aanmaken. Ik stop gewoon wel weer een eurotje in m’n spaarpot. De aanhouder wint immers ook, zegt men.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 10 november 2011 11:21 PM
  [ # 161 ]

Toen Twitter net bekend werd heb ik daar een account aangemaakt (overigens ben ik helemaal geen early adopter, maar dat terzijde). Geen idee wat ik ermee moest. Nu volg ik berichten van bekende sporters, dat vind ik wel weer herl leuk. En nu is het ook een manier om snel die zoon van mij te bereiken.

On topic: ik ga meedoen, en ik zie wel of ik er genoeg tijd aan kan besteden op die dag.

Iemand nog doneren?

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 november 2011 11:23 PM
  [ # 162 ]

Gewoon een vrije dag opnemen.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 17 november 2011 12:29 PM
  [ # 163 ]

De race is inmiddels een trending topic. Dat doel is in ieder geval bereikt.

Iemand nog doneren?

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 17 november 2011 01:02 PM
  [ # 164 ]

Vind ik leuk.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 17 november 2011 07:32 PM
  [ # 165 ]

DJBart heeft de race gewonnen. Ik niet.
Niet leuk dus.

Wink

Iemand nog doneren?

Profiel  

11 van de 16
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook