Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Daarom is ook alles netjes met stekkers aangesloten zodat de grille er zonder knippen e.d. zo weer uit kan
En in de zomer heb ik ook liever de extra koeling van de standaard grille.
Vind het een stoer gezicht en voor een rally hoort dit er gewoon bij.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 5488
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ahm…. mooi is het zeker niet…....
Beetje té als je mij vraag..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
harry45 schreef:Vind het een stoer gezicht en voor een rally hoort dit er gewoon bij.
Harry
Precies mijn idee
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ik vind zo’n grille ook verre van mooi. Doe mij dan maar Morettes, en je hebt ook de verstralers in de bumper nog Maar alle beetjes extra licht helpen natuurlijk.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
tja, is ook een accessoire geweest…..
je kan ook naar rally 90/100 watt H4 lampen (van Narva), of zelf naar 100/130 watt.
of naar (geel) Xenon, dat is pas een bak licht.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Mooi of niet mooi - hoe kom je hier nu weer aan? Ben benieuwd of het wat uitmaakt, groot licht kun je al niet zo heel vaak gebruiken, laat staan extra verstralers. In combinatie met de mistlampen trouwens wel een grensgevalletje: een auto mag bij mijn weten drie sets lampen voeren. Die heb je nu. Maar in de koplampen twee reflectoren verstopt - dus eigenlijk heb je nu vier sets lampen. Tikje illegaal trouwens dat die allemaal tegelijk aan kunnen: mistlampen horen eigenlijk zo geschakeld te zijn dat ze alleen met dimlicht kunnen branden. Geen idee hoe dat met verstralers zit. Anyway - als je nou de nachtrit niet wint, weet ik het niet meer
Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007
- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Is wel gaaf zo!
We rijden wel achter je aan, tasten we in ieder geval eens niet in het duister.
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Als je zomaar andere lampen gaat plaatsen van 100 watt dat trekt de originele bedrading niet…
Daarbij wordt zo’n lamp ook nog eens veel warmer wat weer het einde van je reflector kan betekenen
Persoonlijk vind ik dit gewoon een foute accessoire die gewoon leuk is om er met zo’n nachtrit op te zetten.
Toen ik hem kreeg was die nog wit, dat zag er echt helemaal niet uit
De verlichting van de “luxe” koplampen valt eigenlijk ook best tegen. Oftewel bij groot licht H4 en de extra verstralers H3.
Als bijvoorbeeld met mijn Xsara met H7 (dimlicht) rijdt zie ik niet veel minder dan met de CX met groot licht.
Als ik in de Xsara grootlicht aan zet dat is pas een verschil dan zie je ook echt wat.
Dat je mistlicht en grootlicht samen kan inschakelen daar heb ik niets aan veranderd, dat hoort gewoon bij de CX.
Het enige wat ik heb gedaan is deze 2 lampen geplaatst die met groot licht meegeschakeld wordt, dan wel via een extra relais om de rest van de bedrading te sparen.
Zag pas al je advertentie op MP, gaaf dat je hem gevonden hebt.
Al is het natuurlijk niet zo gek dat deze dingen zeldzaam zijn.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Om maar niet te spreken over de kwaliteit, want het is vrij kwetsbaar allemaal
Gelukkig is deze wel vrij netjes. Vooral de gele refelectoren zijn echt als nieuw. En het glas heeft nog heeft helemaal nog geen steenslag. Dus deze heeft heel weinig kms op een auto gezeten.
Goed deze lag dan ook niet echt naast de deur.
Gaaf hoor! Voor een nacht-rally idd super! Leuk die lampjes op de achtergrond van die gallerij op de flat!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Heb je die dingen een beetje knap afgesteld?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27935
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nee nog niet, ik heb er nog niet echt mee in het donker gereden.
Maar ik weet ook niet of dat echt zin heeft bij grootlicht, dat verblind toch wel.
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Da’s ook een manier om als eerste aan te komen!