Misschien zijn de lampjes wel verwijderd voor de APK. Als een mistlamp een gescheurd glas heeft, een verkeerd lichtbeeld oid is het soms makkelijker de lampjes te verwijderen om door de APK te komen. Als er namelijk lampjes in zitten moeten ze werken en goed ook, zo niet is het geen APK punt.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
De lampen zijn niet voor de APK verwijderd bij mijn weten. Dan hadden ze me dat ongetwijfeld verteld.
Ik heb al wel gechecked of het relais kapot is maar dat lijkt niet zo te zijn. Er zal dan ook niets anders opzitten dat het vervangen van de lampen. Maar ik heb eigenlijk weinig zin in het geheel verwijderen van de voorbumper.
Heeft er iemand een trucje zodat het zonder verwijderen kan???
Ik kan door het verwijderen van het kunststof deel voor de radiator met mijn hand wel tot achter de mistlampen komen maar weet niet hoe ik dan de lampen er uit krijg. Heeft iemand toevallen een foto van de achterzijde van de mistlampen zodat ik kan zien hoe de lampjes er uit moeten?
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos