fanta? door de weeks ?
ja dat klopt wat je schrijft. misschien is dan in jouw geval de aanschaf van een hogedrukspuit veel handiger dan een reparatie?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ach, hij moet gewoon nog zindelijk worden, dus heb ik em een stukje verderop in de straat gezet, bij die mooie goudkleurige Capri, kan ie daar mooi plekken op de straat maken, haha
Ik denk niet dat ik met een hogedrukspuit die plekken wegkrijg.. Gewoon eens naar de lokale automaterialensjakie gaan en kijken of ze daar een of andere zooi hebben om die plekken weg te krijgen.
twee kuub zand?
ik ken nog een grondwerker in het zuiden
Of gewoon een paar tegels uit de oprit weghalen, en een mooie baan gras in het midden maken van een metertje breed
dan geen gras, want dat gaat dan weer dood, heb je dat weer, maar een grindbaan tussen de tegels
Hoe zit dat eigenlijk met die morettes? diegene met dakjes zijn origineel Citroen (toch?) maar wat zijn degene zonder dakjes dan? en zijn ze altijd meegespoten? Want Heleen heeft dus ongespoten morettes..
Volgens mij heeft citroen ze nooit zelf geleverd. Hoewel die van mij qua pasvorm en kwaliteit zo afschuwelijk slecht zijn dat het origineel zou kunnen wezen….
Ongespoten zijn ze zwart, het extra setje dat ik heb zijn zo
Harm schreef:Volgens mij heeft citroen ze nooit zelf geleverd. Hoewel die van mij qua pasvorm en kwaliteit zo afschuwelijk slecht zijn dat het origineel zou kunnen wezen….
Ongespoten zijn ze zwart, het extra setje dat ik heb zijn zo
En zo heeft Heleen ze op haar GTi zitten, morettes met dakkie. Ze leken overigens iets beter te passen dan de dakloze morettes op jouw GTi.
Maar, een BX Sport heeft toch optioneel morettes gehad?
hel1 schreef:dan geen gras, want dat gaat dan weer dood, heb je dat weer, maar een grindbaan tussen de tegels
Jaaa, en af en toe de kiezels omharken zodat alles egaal donkerder wordt van de olie
deur63 schreef:hel1 schreef:dan geen gras, want dat gaat dan weer dood, heb je dat weer, maar een grindbaan tussen de tegels
Jaaa, en af en toe de kiezels omharken zodat alles egaal donkerder wordt van de olie
precies! zo deed mijn autoslopende oom het ook
deur63 schreef:jaaa, slim idee van hem
moet je wel voortaan ook op klompen lopen
gewoon alleen vol gas, je bent autosloper of niet!
Je oom is autosloper, ik niet. Jij volgens mij ook niet, gezien alle positieve energie die je richting jouw GTi stuurt. het lijkt wel alsof ie je heel erg dierbaar is
deur63 schreef:Je oom is autosloper, ik niet. Jij volgens mij ook niet, gezien alle positieve energie die je richting jouw GTi stuurt. het lijkt wel alsof ie je heel erg dierbaar is
klopt, en mijn oom is dat geloof ik ook niet meer, hoewel ie ergens bij jullie onder de rivieren ondergedoken is, dus misschien is ie het ook weer wel..eens een sloper….