oeh, hij is dus naar het buitenland verhuist (aka Limburg). Mensen hier doen af en toe rare dingen. Ik ben daar het bewijs van. Vooral met carnaval gaat het vaak goed fout (niet bij mij hoor).
Van de ene kant is het wel goed dat hij naar het buitenland vertrokken is, ver weg van jouw GTi, zodat ie die niet sloopt!
deur63 schreef:oeh, hij is dus naar het buitenland verhuist (aka Limburg). Mensen hier doen af en toe rare dingen. Ik ben daar het bewijs van. Vooral met carnaval gaat het vaak goed fout (niet bij mij hoor).
Van de ene kant is het wel goed dat hij naar het buitenland vertrokken is, ver weg van jouw GTi, zodat ie die niet sloopt!
nou, hij kan ook in brabant of belgië zijn, ik heb geen idee
en hij was niet zo geïnteresseerd in citroëns, daar was vroeger geen geld mee te verdienen. zo had ie een keer een ami, maar die wilde hij me niet geven “omdat dat alleen maar narigheid was”. ik wilde hem wel, maar het ging echt niet door
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
owja, dat ligt ook nog onder de rivieren ops: Maar alleen limburg hoort dus in weze niet bij Nederland?
Zonde dat hij jou niet die Ami wilde geven. ik vind het wel leuke wagentjes, vooral met die achterruit die naar binnen toe staat. Echt weer iets voor Citroën, echt iets om een auto speciaal mee te maken.
deur63 schreef:owja, dat ligt ook nog onder de rivieren ops: Maar alleen limburg hoort dus in weze niet bij Nederland?
Zonde dat hij jou niet die Ami wilde geven. ik vind het wel leuke wagentjes, vooral met die achterruit die naar binnen toe staat. Echt weer iets voor Citroën, echt iets om een auto speciaal mee te maken.
dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
en die Ami, ach misschien was ie ook wel rot. ik heb zoveel auto’s gesloopt zien worden bij hem, daar wordt ik niet meer sentimenteel van geloof ik.
dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
ho ho! dat Limburg niet bij Nederland hoort, is juist het enige waar limburgers en nederlanders het over eens zijn
Harm schreef:dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
ho ho! dat Limburg niet bij Nederland hoort, is juist het enige waar limburgers en nederlanders het over eens zijn
limburg is anders wel de mooiste provincie van nederland
Harm schreef:dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
maar hollanders vinden het wel geinig dat maastricht erbij hoort. maar dat is eigenlijk niet meer nodig sinds de grenzen open zijn, dus van mij mag het een eigen landje worden als ze dat willen.
en de friezen ook btw.
hel1 schreef:Harm schreef:dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
maar hollanders vinden het wel geinig dat maastricht erbij hoort. maar dat is eigenlijk niet meer nodig sinds de grenzen open zijn, dus van mij mag het een eigen landje worden als ze dat willen.
en de friezen ook btw.
als dat gebeurt dan ga ik er snel heen verhuisen
citroenc2 schreef:[
limburg is anders wel de mooiste provincie van nederland
da’s ook weer waar op een bepaalde manier, dus toch maar weer erbij horen dan
Harm schreef:ho ho! dat Limburg niet bij Nederland hoort, is juist het enige waar limburgers en nederlanders het over eens zijn
haha, moet ik hier nog uitleg bij geven?
hel1 schreef:dat limburg niet bij nederland hoort, dat hoor ik alleen maar van limburgers, die noemen iedereen die van meer dan 50 kilometer komt een buitenlander. ik vind het prima dat het bij NL hoort. wij hollanders doen daar niet zo moeilijk over.
en die Ami, ach misschien was ie ook wel rot. ik heb zoveel auto’s gesloopt zien worden bij hem, daar wordt ik niet meer sentimenteel van geloof ik.
Ja, wat is het nou? Hoort limburg nou WEL of NIET bij Nederland? In limburg betalen we met dezelfde munt als in Nederland (;)), en we spreken ook dezelfde taal (enigzins)...
En de Ami, gezien jouw reactie wilde je hem toch best graag… ‘t lijkt me toch best wel een beetje treurig om een gesloopt te zien worden
limburg hoort wel bij nederland, en van mij mag het zo blijven. de rest van de nederlanders moeten maar zien wat zij zelf denken en als de limburgers apart willen, dan vind ik het ook best. grenzen zeggen me niet zoveel.
en die ami… ach, het leek me toen wel leuk, maar ik heb er echt niet mee gezeten. kreeg gewoon een andere auto.
haha, hel1 heeft gesproken Limburg hoort dus bij Nederland.
Ik meen mij in ieder geval te herinneren dat een of andere politicus een paar maanden geleden zei dat Limburg niet bij Nederland hoorde, maar ach ik zal me wel vergist hebben.
En de Ami, ‘k ben blij dat je een andere auto kreeg. Al weet ik zeker dat je die Ami er wel bovenop had gekregen, met jouw positieve energie (heb je daar patent op aangevraagd? ).
deur63 schreef:haha, hel1 heeft gesproken Limburg hoort dus bij Nederland.
Ik meen mij in ieder geval te herinneren dat een of andere politicus een paar maanden geleden zei dat Limburg niet bij Nederland hoorde, maar ach ik zal me wel vergist hebben.En de Ami, ‘k ben blij dat je een andere auto kreeg. Al weet ik zeker dat je die Ami er wel bovenop had gekregen, met jouw positieve energie (heb je daar patent op aangevraagd? ).
mijn positieve energiemethode is nog in ontwikkeling, ik ben pas een jaar of acht niet meer negatief, en nog korter positief (deels)
Maar de positieve energie methode werpt wel al z’n vruchten af, dus dat gaat het worden. Waarom ben je eigenlijk pas een jaar of acht niet meer negatief? komt dat allemaal door die seat?