heb ik een goede keus gemaakt
marit
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

Gepost: 06 december 2005 11:08 PM

Hoi ik heb een c5 2.0i 16v ligne prestige op lpg uit 2001 gekocht met 83000km op de teller is dit een goede auto zijn er storingen en waar moet ik op letten , heb nog nooit een citroen gehad!!!

Ik bedoel de auto die ik gekocht heb is goed, 13 maanden garantie maar zijn het storingsgevoelige auto’s?? en waar moet ik op letten ten overstaande van een andere auto, kijk ik vind hem gewoon super maar ik kreeg eerlijk gezegt een beetje kippenvel van het merk ,ik weet dat ik nu helemaal fout zat want hij is geweldig. Daarom wil ik er wat meer over weten.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 06 december 2005 11:10 PM
  [ # 1 ]

Re: heb ik een goede keus gemaakt

marit schreef:

Hoi ik heb een c5 2.0i 16v ligne prestige op lpg uit 2001 gekocht met 83000km op de teller is dit een goede auto zijn er storingen en waar moet ik op letten , heb nog nooit een citroen gehad!!!

hoi welkom hier ik denk dat je eerst naar het onderhouds historie moet kijken en ik zal zeggen kijk eens op het c5 gedeelte van het forum

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 06 december 2005 11:32 PM
  [ # 2 ]

Misschien ben ik gek, maar moet je dat soort dingen niet vragen/te weten komen voor je een auto koopt ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 07 december 2005 12:17 AM
  [ # 3 ]
Lelijke Eend schreef:

Misschien ben ik gek, maar moet je dat soort dingen niet vragen/te weten komen voor je een auto koopt ?

En je komt er pas werkelijk achter zodra je hem weer verkoopt.  Wink

De vraag is natuurlijk moeilijk te beantwoorden. Zo weten we b.v. geen prijs en ook weten we niet wat je er voor hebt gereden. En autorijden is altijd een financiele gok in de occasion-handel.
Daarbij komt dat je je met een Citroën iets minder moet afvragen of het verstandig is, maar of het leuk is! Want een Citroën biedt zo veel meer rijplezier ten opzichte van identiteitsloze burgerbakken.

Profiel  

c5willem
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 184

Gepost: 07 december 2005 12:52 AM
  [ # 4 ]

natuurlijk heb je een goede keus gedaan Laughing
let maar niet op die pissebedde, en geniet van het citroen gevoel.

c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.

mazda mx5 1.8 16v

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 07 december 2005 01:13 AM
  [ # 5 ]

Je hebt in ieder geval een mooie auto met een hele lage kilometerstand gekocht. Wat weet je van de onderhoudshistorie van de auto? Heb je ‘m bij een dealer gekocht? Heb je er garantie op? Al dit soort dingen tellen natuurlijk mee.
Bovendien kun je hier in ‘t C5 gedeelte genoeg rondneuzen, je zal vast wel een C5 LPG tegenkomen met problemen waar je over kunt lezen. Je kunt ook kiezen om niet over de problemen te lezen en gewoon lekker over de weg te zweven met je C5.

Bovenal: Veel plezier met deze auto!!!!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 december 2005 01:14 AM
  [ # 6 ]

Re: heb ik een goede keus gemaakt

marit schreef:

Hoi ik heb een c5 2.0i 16v ligne prestige op lpg uit 2001 gekocht met 83000km op de teller , is dit een goede auto zijn er storingen en waar moet ik op letten heb nog nooit een citroen gehad!!!

heb je ook :photo van de auto

Profiel  

pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 679

Gepost: 07 december 2005 02:28 AM
  [ # 7 ]

Niet gaan twijfelen !! dit is een bekend verschijnsel vanuit de psychologische hoek….mensen gaan vaak twijfelen na een belangrijke aankoop of beslissing en zoeken dan bevestiging…dit heet iets van cognitieve dissonantie ....normaal is ook dat je straks alleen nog maar C5 ziet rijden en dat je het idee krijgt dat je er een nieuwe familie bij hebt gekregen…ik weet niet of je daar op zat te wachten Smile

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 07 december 2005 03:24 AM
  [ # 8 ]
voge schreef:

.............. Je kunt ook kiezen om niet over de problemen te lezen en gewoon lekker over de weg te zweven met je C5.

Bovenal: Veel plezier met deze auto!!!!

Inderdaad. Bedenk dat er steevast geklaagd wordt als er iets te klagen valt, maar dat je maar weinig hoort als het goed gaat. Vergelijk: als je een lichtschakelaar aanklikt en het licht gaat aan, denk je maar weinig: hé, het licht gaat aan, wat wonderlijk. Maar als het licht niet aan gaat…....  Evil or Very Mad

Ik heb al honderdduizenden Citroën-kilometers zitten genieten en ..... wauw!

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1547

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 08 december 2005 12:56 AM
  [ # 9 ]

Je kunt inderdaad de kriebels krijgen van een Citroen, maar uitsluitend POSITIEVE kriebels. Een auto is techniek en dat kan kapot, maar over het algemeen is een Cit bedrijfszeker. Mijn pa heeft al heel wat Citroens gereden zonder problemen. Ikzelf tuf nu negen jaar Citroen, ben met m’n vijfde bezig, en heb nog nooit langs de kant van de weg gestaan. Ja, 1 keertje… met een lege tank(stomstomstomstom).

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook