Dat is de volgende stap, oftewel wat nog rest na restauratie chassis, revisie motor en techniek is de plaatwerkrestauratie. Daar komen bovengenoemde werkzaamheden uitgebreid aan bod.
En staat dat al gepland??
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Volgens mij mag dat niet; een oude plaat met een moderne letter-cijfercombinatie er op.
Ik rijd al jaren met ‘illegale’ blauwe nummerplaten: NL-61-HK. Met van die fraaie, plastic opliggende letters/cijfers die ik via via heb weten te scoren. Het grappige is dat ik jaar geleden werd aangehouden bij een grote verkeerscontrole waarbij alles werd gecontroleerd; uiteraard ook het kenteken en de kentekenplaten. Maar de agenten repten met geen woord over de blauwe platen…
Groet, Marcel
DS-rijden is heerlijk - vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen (-:
rvdb20 schreef:En staat dat al gepland??
Alles op z’n tijd.
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Afgelopen week was ze weer even bij DS Advies: kop natrekken.
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Toch fijn dat jij je camera bij je had
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Marcel Gosselink schreef:Met van die fraaie, plastic opliggende letters/cijfers die ik via via heb weten te scoren.
Die kan je gewoon bij de Brezan bestellen, hoor
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Cire schreef:Afgelopen week was ze weer even bij DS Advies: kop natrekken.
Dat klopt, naast het natrekken van de kop en het stellen der kleppen zijn er nog een paar kleine dingetjes gebeurd.
Het nieuwe thermostaatje is vervangen door weer een nieuwe. De eerste nieuwe leek niet helemaal door te hebben wat ‘ie moest doen. Nieuwe ruitewissers en de slangen van de ruitensproeier zijn vervangen. Kortom de dame is weer helemaal klaar om weer flink wat kilometers te gaan maken.